Mun uusi miesystävä sanoo sipsejä sipsuiksi, ja nyt mietin
että pystynkö sittenkään olemaan sen kanssa. Siis sipsuja!! Herranjumala..
Kommentit (20)
Niin munkin mies...sipsu tai sipsukka. Joka paikkaan tuo ehtiikin.
Niin munkin mies sanoo :D. Muutamaa vuotta aiemmin naureskelin ystävälleni, joka käytti sanaa sipsu. Joten en ollut ihan niin hämilläni enää, kun tuo iso korsto, raavas, karvainen ja miehinen mieheni lässytti sipsuista :D
Laittakaa ne äijät lumihankeen sipsuttelemaan ja karaistumaan. Noin ei yksinkertaiseti saa puhua!!! :<
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 22:30"]
Sipsujen kans dipsua :-DDDD
[/quote]
*huutonaurua*
hyi helkkari mitä neitejä!!! dipsu, sipsu, sipsukka.. sais kyllä sipsutella ovesta ulos tollaset.
No, minun yksi seurustelukumppanini sanoi "Sir Lanka" Luuli oikeasti että se on sen saaren nimi. Luiskaan lähti niin että heilahti.
Ja yksi avasi karkkiaskin pohjasta, ei ollut tajunnut että siinä päällä on sellainen avattava läppä. Arvatkaa kauanko vietin aikaa kyseisen herran kanssa.
Aika noloa toi karkkiaskin repiminen, yks mun kaveri yritti avata maitopurkkia vaarasta paasta. Ei se suhde voinut kestaa, pitaa sentaan sailyttaa JOKU taso.
Taitaa miesten taso olla Suomessa kova, kun tällainen kelpaa hylkäyksen perusteeksi.
Miehes selaa ylilautaa ja runkkaa poneille :<
Meillä puhutaan pipseistä. Lapset aloittivat ja nyt puhuu aikuisetkin vain pipseistä.
Teidän sipsu-miehet taitaa salaa lukea OKV-blogia, siellä syödään sipsuja :D
NÄÄ ON NITÄ MIESTEN "LEIKITTELYJUTTUJA". Ihan tahalleen ne sanoo kun tietää naisten reaktiot! ;)
Sipsu on ollu ihan yleinen sana netissä tiettyjen piirien keskuudessa jo pitkään. Taitaa teidän äijät olla piilonyymejä.
Yks mies yritti keittää ranskalaisia perunoita. Mistä näitä löytyy?
Niin sanoo mun mieskin enkä ole muiden kuullut sanovan niin.Ehkä se on mun mies sulla siellä?