Miksi äänestät kokoomusta?
Kokoomus on jälleen syyllistynyt vanhusväestömme pahoinpitelyyn Attendon välityksellä. Tällä kertaa Utajärvellä. Vieläkö aiot äänestää kokoomusta joka haluaa exterminoida kaikki vanhukset Suomesta ja ryöstää verorahat kansalta omiin taskuihinsa näiden yritysten kautta.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Kokoomusta koska se on huonoista vaihtoehdoista vähiten huono.
Exterminoiko muut puoleet vanhuksia? Miksi vihaat vanhusiamme?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaljuuntuva Ukko?
En aio äänestää kokoomusta enää, mutta tämä ei ole syy. Kilpailutukselle pitää antaa aikaa toimia jotta mädät omenat saadaan poistettua ja paras vaihtoehto voittaa. Kokoomuksen ilmastopolitiikka taas... autot haluaa että niillä ajetaan.
Päästään eroon kaikenmaailman vinettävistä vanhuksista ja muusta roskasakista, SIKSIKOKOOMUS!
Vihaan rumia ihmisiä ja vanat on lähes poikkeuksetta rumia. Kokoomus on kauniiden ihmisten puolue.
Olen aina äänestänyt kokoomusta vaikka olenkin jo vanha. Olen niin rikas, että on varaa yksityiseen hoitoon.
AP: olemme tätä nyt pohtineet, ja tultiin siihen tulokseen että olet liian tyhmä jopa tälle palstalle. Ole hyvä ja poistu, sekä poista palsta kirjanmerkeistäsi ja tyhjennä selaimesi välimuisti.
Vierailija kirjoitti:
AP: olemme tätä nyt pohtineet, ja tultiin siihen tulokseen että olet liian tyhmä jopa tälle palstalle. Ole hyvä ja poistu, sekä poista palsta kirjanmerkeistäsi ja tyhjennä selaimesi välimuisti.
Haluat siis itse päästä vanhana erikoiskäsittelyyn?
Vai että Kokoomus Attendon välityksellä. Jos jauhelihasta löytyy salmonellaa, niin kai sitten Kokoomus myrkyttää kansaa lihafirman välityksellä. Tai jos juna suistuu kiskoilta, niin Kokoomus aiheuttaa tuhoa VR:n välityksellä. Etkö tosiaan parempaa vaalikampanjointia osaa?
Vierailija kirjoitti:
Vai että Kokoomus Attendon välityksellä. Jos jauhelihasta löytyy salmonellaa, niin kai sitten Kokoomus myrkyttää kansaa lihafirman välityksellä. Tai jos juna suistuu kiskoilta, niin Kokoomus aiheuttaa tuhoa VR:n välityksellä. Etkö tosiaan parempaa vaalikampanjointia osaa?
Kyllä kokoomus on vastuussa noissakin tapauksissa! Roistojen puolue.
Ap äänestää kirjoitustaitonsa ja älynsä perusteella persuja.
Vierailija kirjoitti:
Ap äänestää kirjoitustaitonsa ja älynsä perusteella persuja.
Siinäpä katkera porvari pillittää!
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on vastuussa siitä, että ulkona on pakkasta, eikä +25 ja aurinkoa.
Ei kai kukaan täysijärkinen enää äänestä kokoomusta eikä keskustaa? Kyllä ne on nyt nähty!
Koska mikään muu puolue ei halua laskea veroja. Enemmän mulle ja vähemmän naapurin syrjäytyneelle yhteiskunnan elätille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan täysijärkinen enää äänestä kokoomusta eikä keskustaa? Kyllä ne on nyt nähty!
Täysijärkisellä tarkoitat ilmeisesti niitä, jotka ovat kanssasi samaa mieltä. Muut ovat vähemmän järkisiä, eikö vain? Eivät ajattele omilla aivoillaan, kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Onko haittamaahanmuutto myöskin kokoomuksen syytä?
En äänestäkään. Olen kroonisesti sairas, köyhä ja duunareiden jälkeläinen. Edustan siis lähes kaikkea mitä kokkarit halveksuvat. Onneksi en ole ikäihminen.