Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua hartiaongelmiin!

Vierailija
01.03.2019 |

Mun molemmat kädet puutuu vuoretellen! Tosi ärsyttävää! Jossain on lukko, rintarankaan ja lapaluiden väliin tuikkasee välillä tosi kivuliaasti. Tennispallolla yritin aukoa lukkoja mutta ei auta... Lapaluut vaan paukkuu.. Kävin hierojalla kolme kertaa mutta apu ei ollut pitkäkestoinen... Käsien puutumista on ollut nyt kahden kuukauden ajan. Kädet puutuvat jos olen kylkiasennossa parikin minuuttia. Tai jos nojaan käteeni. Onko kyseessä hermopinne? Pystyykö asiaan itse vaikuttamaan vai pitääkö turvautua lääketieteeseen? Käsiä särkee välillä hirveästi kun veri lähtee taas kiertämään. Kipua ei ole joka päivä mutta tuota puutumista kyllä on 😑 Muilla vastavaa? Vinkkejä millä voisin helpottaa oloani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdalud yöksi.

Puolipulloa punkkua.

Päivällä kunnon lenkki käsiliikkeet mukaan.

Auttaa hiukan.

Vierailija
2/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdaludia olen kokeillut. Saan sillä kyllä yöt ihan hyvin nukuttua. On myös tujumpiä lääkkeitä selkäleikkauksen jäljiltä tultu kokeiltua. Mutta tuo puutuminen on tosiaan ärsyttävää. Kädet puutuvat myös rentona. Sauvakävelyllä tulee käytyä päivittäin, auttaa myös vähän aikaa.

-ap

Nyt kramppaa rintalihas, tai sitten saan sydärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMT-fysioterapia auttoi mulla.

Vierailija
4/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirdaludia olen kokeillut. Saan sillä kyllä yöt ihan hyvin nukuttua. On myös tujumpiä lääkkeitä selkäleikkauksen jäljiltä tultu kokeiltua. Mutta tuo puutuminen on tosiaan ärsyttävää. Kädet puutuvat myös rentona. Sauvakävelyllä tulee käytyä päivittäin, auttaa myös vähän aikaa.

-ap

Sirdaludin teho on surkea tämmöisiin, Diapamkin on tehokkaampi

Vierailija
5/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sirdaludin teho on surkea tämmöisiin, Diapamkin on tehokkaampi

Ottaa sitten kaksi.

Itsellä ainakin auttaa.

Eiks toi päätähti just kysynyt apuja?

Vierailija
6/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi myös OMT:ta muutama kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi