Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä synnyttäneitä pelota, et mies menee vieraisiin?

Vierailija
20.02.2013 |

7 miestä on kinunnu seksiä 8 vuoden aikana just siksi, ja yhdelle menin antamaankin. koska sanoi asian vasta jälkeenpäin....

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 20:58"]

7 miestä on kinunnu seksiä 8 vuoden aikana just siksi, ja yhdelle menin antamaankin. koska sanoi asian vasta jälkeenpäin....

[/quote]

MIten synnyttäneisyys ja vieraisiin meno korreloi?? Minulla on 4 lasta eikä mies taatusti uskalla mennä vieraisiin. Pelkää että pettyisi ja olisihan se noloa menettää hyvä vaimo ja perhe turhan takia:)

Jos alapään kireyttä tarkoitat niin vielä on niin kireä että mies välillä pyytää etten puristelisi rakastellessa, melkein sattuu kuulemma:) Mutta minkäs sille supistelulle kiimoissaan voi;D

Vierailija
2/17 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pelkään, että kokemani kamaluudet toistuu tässä suhteessa, mutta en pelkää sitä siksi että olen synnyttänyt kaksi lasta.

Meinaatko, että alapää löystyy niin että jokainen synnyttäneen naisen mies siksi hakee seksiseuraa synnyttämättömistä naisista? Onko tämä taas joku (huono) yritys alentaa synnyttäneet naiset jonnekin, väljine römpsineen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mennyt. Sehän olisi ollut hölmöä.

Vierailija
4/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö... en nyt oikein ymmärtänyt kysymystä? Mitä merkitystä oli nyt sillä olenko synnyttänyt vai en? Käyhän miehiä vieraissa varmasti paljon ihan niidenkin naisten miehiä jotka eivät ole synnyttäneet. Mitä hittoa se synnytys vieraissa käymiseen liittyy?

ps. Aika vähän sua on vongattu 8 vuoden aikana :D mä olen 4 lapsen äiti ja baarissa käyn ehkä kerran puolessa vuodessa. Pelkästään yhdellä baariseissulla vongataan 8 kertaa :)

Vierailija
5/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meinaatko että seksi loppuu synnytykseen, vai mitä? En oikein ymmärrä kysymystä. Kyllä ne jotka menee tuossa vaiheessa vieraisiin, menis muutenkin.

Vierailija
6/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tarvinnut pelätä. Seksi on paljon muutakin kuin pelkkä yhdyntä. Toiselle voi antaa nautintoa monin tavoin, ettei tarvi puutteessa olla, jos itsellä ei vielä paikat ole kestäneet yhdyntää synnytyksen jälkeen.

Vierailija
7/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pitäisin todennäköisempänä, että mieheni pettäisi minua jos meillä ei olisi yhteisiä  lapsia.

Vierailija
8/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei mua ole kyllä yhtään pelottanut. Synnytysten jälkeen tai muulloinkaan.

Vierailija
9/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 7 miestä kinunnut seksiä 8 vuoden aikana siksi, että vaimo on synnyttänyt?

Vierailija
10/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pelännyt, siihen ei ole ollut mitään aihetta. Seksielämämme on nyt parempaa kuin koskaan ennen, vaikka toki välittömästi lasten syntymien jälkeen on ollut sillä saralla tilapäisesti rauhallisempaa.

Pettämään taipuvaiset miehet ovat muuten mestareita keksimään selityksiä pettämiselleen. Muistan tämän kyllä omista sinkkuajoiltakin. Aina noilla vonkaajilla oli nalkuttavaa akkaa, pihtarivaimoa ja mitä kenelläkin.. koskaan syytä ei ollut miehessä itsessään :D

Vierailija
11/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 21:05"]

Siis 7 miestä kinunnut seksiä 8 vuoden aikana siksi, että vaimo on synnyttänyt?

[/quote]

Kyllä tällä synnyttäjällä on siis riittänyt vientiä. onkohan kaikilla lapsilla eri isä.........

Vierailija
12/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin näin ei synnyttäneenä pelottaa että mies menee vieraisiin kun ei ole lapsia.. mutta eipä tuo ainakaan vielä tuosta ole mihinkään lähtenyt:)

Vierailija
13/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole tarvinnut pelätä :) Meidän seksielämä on ollut aina upeaa ja itseasiassa parantunut vain synnytyksen myötä! :) Ainoa asia mistä mies kehtaa valittaa, on se, että minulla on liian tiukka vieläkin ja vaatii kunnon esileikin, että mies mahtuu sisääni.

Vierailija
14/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Perheellisenä ihmisenä on pakko miettiä tekemisiään ja tekemättä jättämisiään huolellisemmin.

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 21:04"]

Kyllä minä pitäisin todennäköisempänä, että mieheni pettäisi minua jos meillä ei olisi yhteisiä  lapsia.

[/quote]

Vierailija
15/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 21:10"]

Ei kyllä ole tarvinnut pelätä :) Meidän seksielämä on ollut aina upeaa ja itseasiassa parantunut vain synnytyksen myötä! :) Ainoa asia mistä mies kehtaa valittaa, on se, että minulla on liian tiukka vieläkin ja vaatii kunnon esileikin, että mies mahtuu sisääni.

[/quote]

Kysymys ihan aiheen vierestä. Eikös tuo sisään "mahtuminen" ole ennemminkin kiinni siitä, että onko nainen liukas. Kyllä sieltä se vauvakin on ulos mahtunut, niin kyllä sinne varmasti munakin mahtuu ;) Mutta sen sisään saaminen on todella paljon hankalampaa jos nainen ei kostu kunnolla. Käyttäkää liukasteita.

Vierailija
16/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kysymystä. Ei synnyttänyt eikä synnyttämätön omista toista ihmistä. Nuo ovat ihan muita juttuja.

Vierailija
17/17 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Luotan mieheeni täydellisesti.

Ja tottakai on hellyyttä ja suuseksiäkin(välillä)

Huomioin myös miestä ihan samalla tavalla kuin ennenkin, vaikka meillä onkin vauva.

Eli juttelen hänen kanssaan,kuuntelen miten päivä on mennyt. Osallistun hänen elämäänsä.

Ihan normaaleita asioita.

Ei kannata pelätä, jos mies pettää, ei se tosiaan ole se oikea mies silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi