Nioxin hiustuote
Onko kenelläkään kokemuksia Nioxin tuotteista. Hiukseni ovat ohentuneet paljon ja aion kokeilla Nioxinia. Tuotteet ovat kuulemma vasta saapuneet Suomeen mutta jenkeistä niitä on kuulemma ollut jo vuosia.
Kommentit (17)
Mainos lupaa,että jo 4ssä viikossa hiukset NÄYTTÄVÄT ja TUNTUVAT tuuheammilta- mutta vainko näyttävät, mutta eivätkö oikeasti tuuhene???? Tuleeko oikeasti lisää kasvua, ja pysäyttääkö hiusten lähdön?
Tietääkö kukaan lisääkö salitreeni hiusten lähtöä naisilla? Siis ajattelin että jos hartialihakset jumissa-> verenkierto heikkenee päänahassa tai testot voiko nousta niin että hiukset ohenee ohimoilta?
Kannattaa kokeilla. Itse olen käyttänyt nyt noin 3 kk. Olin aluksi aika skeptinen, mutta koska se ei ole sen kalliimpaa kuin aikaisemmin käyttämäni shampoot ja hoitoaineet, niin ajattelin kokeilla. 4 viikon jälkeen hiukset tosiaan tuntuivat paksummilta. 8 vkon jälkeen alkoi todella tapahtua, tunsin päänahassa sängen. Kun kävin kampaajalla hän sanoi, että uutta tukkaa tulee paljon. Nyt ei enää päänahka paista hiusten alta. Suosittelen siis ainakin kokeilemaan.
olen käyttänyt tuotetta tammikuusta alkaen ja läpikuultava päänahkani on hövinnyt ja hiukset ovat ryhdikkäät ja tuuheamman näköiset. ohuimmalle aluelle olen myös käyttänyt lisäksi intebsiive boosteria. hyvä tuote, suosittelen.
Tuotetta pitkään käyttäneet, käytättekö myös hoitonestettä vai pelkästään shampoota ja hoitoainetta. Ostin kokeilupakkauksen, mutta hoitoneste ei tuntunut päänahalleni hyvältä.
Auttaako siis pelkän shampoon ja hoitoaineen käyttö?
Kaikkia kolmea tuotetta pitää käyttää ja joka päivä. Sitä hoitonestettähän laitetaan aika vähän ja vain sinne päänahkaan. Minulle neuvottiin, että laitettaisiin sitä nestettä sormenpäihin ja pyyhkäistään päänahkaan. Ja minun kokemus on ainakin se, että yli sen kuukauden pitää käyttää ennen kuin mitään tapahtuu.
Nisim-tuotteet ovat suosikkini, en usko enää mihinkään muihin ohenevien hiusten kosmettisiin tuotteisiin joilla ei ole kliinisiä tutkimuksia. Nisimin sinisessä pullossa oleva shampoo on aivan huippua, jo se sai hiustenlähdön hidastumaan, ja original-hiusvesi todella tuuheutti ja kasvatti hiuksia. Estää dht:n (hormonaalinen tekijä joka aiheuttaa hiustenlähtöä) ja aminohapot ym. todella saa hiukset kasvamaan. Suosittelen lämpimästi!
No mä oon ostanut tota joskus 2008 Suomessa kampaamosta. Eli ei mikään ihan uusi juttu ollut.
Ei sopinut mulle ollenkaan. Ärsytti ja kutitti vain päänahkaa ja haisi kamalalle. Joutui raapimaan päätä kamalasti. Ei lähtenyt tukka kasvamaan.
Parempi tulos oli, kun koitin apteekin Anaphase-kapseleita ja -shampoota sekä ihan perus-multivitaa. Tai sitten oli vain muuten vaan kasvusyklissä parempi vaihe.
Minä olen syönyt paketillisen apteekin Biotin strong tuotetta.Juurikasvu oli viimeksi ihan sairas:6 viikossa 2 cm.Uutta haiventa tulossa ihan kivasti.Mun tukka kasvaa aika hitaasti,joten mulle tämä on mukava yllätys.Paitsi,että värjäämistä pitää tihentää ;)
Luulen kyllä,että jos käyttää mitä tahansa konstia tukka palaa ennalleen kun kuurin lopettaa.Ja mun elintavat on kyllä ihan kohdallaan,taitaa olla vaan iän tuomaa ja geeneihin liittyvää ohenemista;varsinkin ohimoalueilta.
Ei ollut mulle apua ainakaan siitä kuukauden pakkauksesta- olen pettynyt.
Kiitos, en ole ap mutta minäkin tarvitsisin muiden kokemuksista tietoa.
t 5
Oho, olipa lukemani viestit muutaman vuoden takaa, "eipä se haittaa, jatkan kumminkin. Eräänä keväisenä päivänä poikkesin, minulle oudolle kampaajalle. Permiksen jälkeen hän esitteli minulle uuden aineen NIOXIN.
Päätin kokeilla sitä, parin pesukerran jälkeen, ei huono, sen näkee myöhemmin miksi aine osoittautuu. En kumminkaan vielä, kaikkein pienimmästä purkista laittanut, pelkäsin että se ärsyttää päänahkaa.
Jos on jollain kokemusta esim; kampaajat kertokaa lisää. Kiitos jo etukäteen!
PS. Olen lähes seitsenkymppinen, en koskaan hiuksiini väriä laittanut.
Mä tilasin juuri noi tuotteet! Ja kuullu monelta hyvää!:)
Hei,
Minulla on tyypillinen suomalainen hiuslaatu, hiuksia on, mutta ovat ohuet, erityisesti päälaen hiukset ovat aina harmittaneet. Päätin kokeilla Nioxin 4 tuotepakettia värjättyihin liruhiuksiini.
Minulla aineet eivät ärsytä päänahkaa, hiukset ovat olleet heti käytön aloitettuani tukevamman tuntuiset, eivätkä enää leiju suuhun ja silmiin. Kerrankin napakan tuntuiset hiukset päälaelta latvaan ja näyttävät runsaammilta päälaelta latvoihin.
Jokapäiväinen pesu ja hoitoaineen käyttökään ei rasita, koska olen aina muutenkin joutunut pesemään hiukseni päivittäin, jotta ne ovat jotenkuten kuosissa koko päivän.
Ainoana pienenä miinuksena on tuoksu, se ei ole tyypillisen shampoon, mutta ei haittaa.
Kerrankin on löytynyt tuote, joka oikeasti toimii, suosittelen hentohiuksisille.
Onko muilla kokemuksia tästä Nioxinista?
Vierailija kirjoitti:
No mä oon ostanut tota joskus 2008 Suomessa kampaamosta. Eli ei mikään ihan uusi juttu ollut.
Ei sopinut mulle ollenkaan. Ärsytti ja kutitti vain päänahkaa ja haisi kamalalle. Joutui raapimaan päätä kamalasti. Ei lähtenyt tukka kasvamaan.
Parempi tulos oli, kun koitin apteekin Anaphase-kapseleita ja -shampoota sekä ihan perus-multivitaa.
Ja höpö höpö! Heti vaan käyttämään rogaine ja shampooksi dht estäjä kuten Nizoral. Ellei pikaisesti auta, suoraan aika hyvälle ihotautilääjärille, joka antaa lisäksi redeptilääkkeen. Lääkärit sanovat että naiset tulee liian myöhään usein ja silloin ei niin paljoa voi auttaa.
Vitamiineja voi ottaa lisäksi mutta liika a- vitamiini pudottaa naisilta etenkin hiukset.
No varmasti kutitti koska siinä on SILIKONIA,dimethikone joka aiheuttaa kaljuutta ja on huono ympäristölle.
Kannattaa kokeilla Nioxinia 4vkossa luvataan jo tuloksia! On totta, että Nioxin on ollut aikaisemminkin markkinoilla, mutta Wella on ostanut kaikki nioxinin tehtaat ja omistavat sen nytten, joten suomessa jos ostat nioxinia niin se on täällä tehtyä ja erillainen mitä se oli silloin aikoinaan.
Nioxinhan on tarkoitettu ohentuneille tai oheneville hiuksille, se ei nopeuta hiusten kasvua, mutta hius kasvaa toiseksi paksumpana mitä se on ollut ja se aktivoi ja ravitsee hiuspussia stimuloiden sitä että se herättää päänahan alla olevat aktiiviset hiukset kasvuun. Huippu tuote myös sen takia, että jos sinulla on todella käsitellyt ja hauraat hiukset, ne saavat suojakalvon päälleen joten ne eivät enää katkea.
Itse olen parturi-kampaaja ja myyn tätä tuotetta ja käytän sitä myös itse, koska itselläni on hyvin käsitellyt hiukset ja haluan niiden pysyä kunnossa vaikka vaihtelenkin väriä usein..
Mutta suosittelen siis kokeilemaan, koska tämä aine todellakin toimii ja huom jos ostat sitä täällä suomessa jostain liikkeestä siinä saat lapun mukana jossa lukee, että saat rahat takaisin tuotteiden valmistajalta jos et huomaa mitään eroa tapahtuneen 4viikossa!