Suhde poikki eilen, voiko/pitäisikö vielä ottaa yhteyttä?
Eilen lopetin puoli vuotta kestäneen suhteen, koska exäni tuntui viimeisten viikkojen ajan vetäytyneen kuoreensa enkä saanut hänestä juuri mitään irti. Kun aloitimme keskustelun (facetime), en ollut vielä tehnyt päätöstä, mutta koska en edelleenkään saanut muuta vastausta kuin että hän "ei tiedä mitä tuntee" ja "on vaikeaa olla parisuhteessa", niin sanoin lopulta että annetaan sitten olla. Se tuli vähän yllättäen, varmaan meille molemmille. No hard feelings, heippa ja puhelin kiinni. Varmaan oikea päätös, mutta nyt kalvaa se etten edelleenkään oikein ymmärrä mitä tapahtui. Tekisi mieli ottaa uudestaan yhteyttä ja kysyä voisiko hän koittaa paremmin selittää mikä hankasi tai meni pieleen, mutta onko siinä mitään järkeä?
Kommentit (27)
En tiedä miksi hän vastaisi, itseäni tässä ajattelen, helpottaisiko eteenpäin siirtymistä jos pystyisin ymmärtämään mitä tapahtui.
Mä en nyt ymmärrä mitä sä et ymmärrä?
Kysymällä tuskin selviää mitään vieläkään, jos vastausten nyhtäminen on tähänkin asti ollut noin vaikeaa
Kuulostaa ihan minunkin eksältäni. Häneltä sai juuri tuollaisia vastauksia. Ärsyttävin vastaus kaikkeen oli "ei sussa ole mitään vikaa, mutta mulla on varmaan vikaa päässä" ARGH!
Pistit suhteeen poikki ja nyt haluat jatkaa suhdetta?
Pakko kysyä sinulta ap tätä oman elämänkokemuksen kautta havaittua täysin käsittämätöntä ilmiötä.
MIKSI naiset kokevat, että jos he itse katkaisevat suhteen, niin sen jälkeen jatketaan suhteen katkeamisen syiden selvittelyä? Eikö se suhde juurikin siksi katkaista ettei niitä hommien toimiattomuuden syitä eikä ratkaisuita ole löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tapahtui, miksi mies joka kuukausi sitten sanoi haluavansa yhteisen tulevaisuuden kanssani ja kyseli minulta olenko samassa pisteessä ja varma tunteistani, yhtäkkiä sulki kuorensa kuin simpukka ja muuttui vältteleväksi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä sinulta ap tätä oman elämänkokemuksen kautta havaittua täysin käsittämätöntä ilmiötä.
MIKSI naiset kokevat, että jos he itse katkaisevat suhteen, niin sen jälkeen jatketaan suhteen katkeamisen syiden selvittelyä? Eikö se suhde juurikin siksi katkaista ettei niitä hommien toimiattomuuden syitä eikä ratkaisuita ole löytynyt?
Suhde katkaistaan koska siinä ei enää haluta olla tai jatkaa. Syiden selvitys saattaisi auttaa tulevaisuudessa, uusissa ihmissuhteissa. Jos siis ei lähtökohtaisesti aina oleta, että vikaa on vain siinä toisessa osapuolessa.
Älä ota enää yhteyttä. Näitä miehiä, jotka eivät osaa päättää riittää valitettavan paljon.
Jos olet noin tuulellakäypä, niin herää kysymys millaista soutamista ja huopaamista teidän suhdekin on ollut? Oletko aiemminkim uhkaillut erolla tai tehnyt jotain muuta vastaavaa. Kuulostat takertujalta.
Kun kerran itse sanoit, että antaa olla, niin sitten se on niin. Anna toiselle mahdollisuus mennä eteenpäin äläkä jää roikottamaan häntä.
Suhteen loppumisen syy onkin varmaan tällaisessa facetime p#skassa. Miksi te teette tällaista? Miksi ette vain näe kasvokkain. Jos tapailujen välissä tehdään jotain ihme facetime, niin ei ihme että olette eronneet nyt.
Poista se face ja ala elämään. Jos et ole erossa kumppanistasi ikinä, niin ei hän tule arvostamaan sinua. Circulation keeps the price low jne. Ymmärrät varmasti.
Suurin virhe suhteissa on liika somen käyttäminen ja jatkuva toisiin kontaktissa olo. Käytä puhelinta ja somea vain tapaamisen sopimiseen hänen kanssa ja sitten pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tapahtui, miksi mies joka kuukausi sitten sanoi haluavansa yhteisen tulevaisuuden kanssani ja kyseli minulta olenko samassa pisteessä ja varma tunteistani, yhtäkkiä sulki kuorensa kuin simpukka ja muuttui vältteleväksi.
Miehet on just tuommosia, ensin ne päästää lähelle ja saa sinut uskomaan että kaikki on hyvin ja rakastaa. Sitten seuraavana päivänä ne on kuin ei olisi ikinä sanoneet välittävänsä ja on kuin ei olisi vuosiin nähty.
Ei nuo yleensä selittelemällä muutu. Anna mennä. Keskity nyt suhteen kuoppaamiseen ja sitten uusin voimin eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde katkaistaan koska siinä ei enää haluta olla tai jatkaa. Syiden selvitys saattaisi auttaa tulevaisuudessa, uusissa ihmissuhteissa. Jos siis ei lähtökohtaisesti aina oleta, että vikaa on vain siinä toisessa osapuolessa.
Eli siis kun suhde on ohi niin sitten vielä jatketaan sen suhteen puimista yhdessä, jotta SUHTEEN KATKAISSUT alkaisi ymmärtää omia syitään suhteen katkaisemiselle..
MIKSI ihmeessä se toinen osapuoli osallistuisi tähän? Ei voi ymmärtää.
Kyllä teinirakkaus on ihmeellistä ja ihanaa.
Jos teillä oli vaikeaa ja mies tuollainen kuin kerroit sun on ihan turhaa miettiä. Mikään ei muuttuisi vaikka palaisitte yhteen. Jatka eteenpäin, älä jää miettimään. Joskus vaan ei suju.
Ei ole järkeä. Anna nyt olla