Eilen oli tilipäivä ja kävin teinin kanssa humputtelemassa ja ostamassa kevätvaatteita
Tuli törsättyä huolella, nyt on hyvä mieli. Ihanaa kun on kivoja urheiluvaatteita ja keväisiä uusia vaatteita ja kenkiä sekä meikkejä odottamassa aurinkoa.
Parasta äiti-tytär aikaa, ravintolassa syömistä ja shoppailua.
Kommentit (15)
Kovasti näyttää herättävän tääkin kiinnostusta :`DDDD
Tili tulee 12. päivä. Pitäisiköhän tehdä samoin, ap :)
Aika surullista jos tytär-äitisuhteenne perustuu shoppailuun :(
Toivottavasti ostitte tarpeeseen eikä huvin vuoksi.
Meillä myös tytön saa parhaiten kaivettua ulos huoneestaan jos mennään shoppailemaan. Ja vaikka ei tulisi osteltua mitään, tulee päivästä aina hauska, jutellaan paljon, syödään, ja kun vähän väsymys iskee niin mennään rouvakauppoihin sovittelemaan hillittömiä hattuja vakavin naamoin :D
Ei se shoppailu, vaan se yhdessä olo... :)
Olipa jotenkin ihanan hyväntuulinen aloitus. Kunpa oma äitikin olisi joskus viettänyt minun kanssani tuollaisia päiviä!
Persaukisten hommaa, jos on maksukykyä hummata vain tilipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenkin ihanan hyväntuulinen aloitus. Kunpa oma äitikin olisi joskus viettänyt minun kanssani tuollaisia päiviä!
Totta! Nyt tuli mieleen miten mutsi kyllä laittoi rahaa kouraan kun tarvitsin uudet farkut. Olisi ollut ihan eri asia jos hän olisi halunnut mennä yhdessä kiertelemään ja sovittelemaan, jutellut, sanonut mikä hänen mielestään sopii minulle ja kysynyt minun mielipidettäni hänen valinnoistaan.... mutta ei ilmeisesti ollut innostunut.
Peukku aplle :)
Shoppailureissut tyttärien kanssa ovat tosi mukavia. Me lähdetään ykeensä Helsinkiin täältä "maalta". Koko päivä kierrellään, välillä syömään ja kahville.
Mieheni on työtön. Tilipäiväni kunniaksi oli imuroinut , tai olisi muutenkin, kun on perjantai ja oli tehnyt ruokaa. Kaivoi kaapista servetitkin.
Tilipäivänä asuntolainaa maksetaan 1/3 neliö ja ollaan aikoinaan tehty pahvista suorakulmio, joka on just 1/3 neliön kokoinen.
Se oli pöydällä.
Eloveena jakoi jotain näytteitä rautatieasemalla. Jos on syötävää, meillä ei mene yhtään rahaa koko vkonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on työtön. Tilipäiväni kunniaksi oli imuroinut , tai olisi muutenkin, kun on perjantai ja oli tehnyt ruokaa. Kaivoi kaapista servetitkin.
Tilipäivänä asuntolainaa maksetaan 1/3 neliö ja ollaan aikoinaan tehty pahvista suorakulmio, joka on just 1/3 neliön kokoinen.
Se oli pöydällä.
Eloveena jakoi jotain näytteitä rautatieasemalla. Jos on syötävää, meillä ei mene yhtään rahaa koko vkonloppuna.
Shoppailu oli vaan yksi esimerkki siitä, miten kivaa aikaa voi järjestää isompien lastensa kanssa.
Jos ei ole rahaa shoppailuun, ruoanlaitto yhdessä on kivaa. Ei ole pakko tehdä keitettyjä pottuja, näpertäkää hasselbackoja. Tai tehkää projekti siivota joku osa taloa ns. tiiliin asti ja sitten uudelleenjärjestää kalusteet ja sisustaa.
Tai pelatkaa korttia, valepaska on ihan paras :)
Hyvä idea, pitääkin pitää hemmottelupäivä tyttöjen kesken.