No voi. Nyt on Kylie Jennerin poikkis pettänyt
Magee kolttu. Ja poikkis.
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-6758929/Kylie-Jenner-accu…
Kommentit (52)
Naapurin Teppokin petti Pirkkoa. Ehkä se lukee ensi viikon lehdessä...
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Teppokin petti Pirkkoa. Ehkä se lukee ensi viikon lehdessä...
Sitten kun sen naapurin Pirkon takapuolesta on ensin miljoona juttua lehdessä.
Miettikää, jos se on pettänyt sen Jordyn kanssa :D
Jos naista, joka on kaunis, laiha ja isotissinen petetään, mitä mahdollisuuksia on esim minun kaltaisellani rumalla, läskillä ja lautana saada mies joka pysyisi uskollisena?
Vierailija kirjoitti:
Noilla on kyllä huono miesmaku melkein sukuvika. No ehkä vakka ja kansi kohtavaat.
Niin on, mutta kuka laatumies edes suostuisi vakavissaan olemaan noiden kanssa?
Kaikki ovat ihan sekaisin tuossa lähipiirissä. Sairaita ihmisparkoja.
No toivottavasti ei ole Jordyn. Se olisi jo liian julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos naista, joka on kaunis, laiha ja isotissinen petetään, mitä mahdollisuuksia on esim minun kaltaisellani rumalla, läskillä ja lautana saada mies joka pysyisi uskollisena?
Varmaan paljon parempi. Taviksille kato harvemmin on kukaan lähes väkisin tyrkyttämässä itseään.
Miten nuo kaikki on melkeen halunnu mustan räppiäijän lapsilleen isäksi. Joku muoti-ilmiö sekin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvät mahdollisuudet, jos etsit hyvän miehen ja olet itse hyvä. Pettäminen ei ole kumppanin ulkonäöstä kiinni, aika usein itseasiassa petetään puolisoa rumemman yksilön kanssa...
No eipä ihme. Kohta on Kim samassa tilanteessa. Kaikki nuo pettäjät "saman tehtaan liukuhihnalta", yök.
Onneksi Caitlyn/Bruce pääsi pois tuosta sairaasta sirkuksesta.
Kannattaako seukkailla näiden jännämiesten kans?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vain löytää ruma, läski ja pienivehkeinen mies.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ihme. Kohta on Kim samassa tilanteessa. Kaikki nuo pettäjät "saman tehtaan liukuhihnalta", yök.
Kanye on vahvan lääkityksen alaisena eli se on menossa korkeintaan hullujenhuoneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanye on vahvan lääkityksen alaisena eli se on menossa korkeintaan hullujenhuoneelle.
Niin, Khloen exän Lamar Odumin vanavedessä. Mieshän pyöri aineissa jossain bordellissa. Piti varmaan niitä typyköitä vain nätisti kädestä kiinni.
Yksikään sisaruksista ei ole onnistunut löytämään normaalia puolisoa! Kaikilla on ollut riesanaan joku päihde- tai mielenterveysongelmainen tai seksiriippuvainen tapaus. Jopa Rob-veli haksahti aikoinaan jostain getosta poimimaansa onnenonkijanaikkoseen.
Kaikista perheen ympärillä roikkuneista räppäreistä ja koripalloilijoista paistavat ongelmat kilometrin päähän. En voi tajuta. Olisiko tässä taustalla ongelmallinen isäsuhde tai jotain? Vanhempien sisarusten isähän kuoli verrattain nuorena, ja kahden nuorimman isä taas on tunnetusti korjannut sukupuoltaan.
Noilla on kyllä huono miesmaku melkein sukuvika. No ehkä vakka ja kansi kohtavaat.