Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet te toimiston symbolin?

Vierailija
01.03.2019 |

Sehän on sama kuin satanic googlejätin symboli 666.. eli illuminaaatin enslavement.. täysi kontrolli ja uuden orjuuden luominen?!,,

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄääääk

Vierailija
2/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut. Toki osaan elättää itse itseni ja olen työelämässä, ei tarvitse katsella siihen toimistoon päin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuminati! Pitääkin kiertää ekstrakierros foliota pipoon.

Vierailija
4/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh enpäs ollut huomannut, mutta toisaalta ei nyt niin yllättänytkään. 

Vierailija
5/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole huomannut. Toki osaan elättää itse itseni ja olen työelämässä, ei tarvitse katsella siihen toimistoon päin :)

Vihapuhetta

Vierailija
6/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Otti silmään. Ei mikään sattuma!

Vierailija
7/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhhhh

Vierailija
8/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuminati confirmed

Vierailija
9/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihapuhetta

Höpsis, noissa lauseissa ei viitattu luusereihin mitenkään. Eikä tämäkään ole vihapuhetta, koska en väitä sinua luuseriksi.

Vierailija
10/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeah iso loita erilaisia toimempiteitä ja ilmaisduuneja erilaistwn nimkkeiden alla. Täydellinen ihmisten alistaminen ja nöyryyttäminen pitkällekin opiskelleilla, mutta väärään aikaan valmistuneille ja ikärasismin takia pakotetaan joillekin naurettaville typerryttävyyskursseille tai ns kuntoutusduuniin...

Koska ne työleirit perustetaan??!!!!

Vierailija
11/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan syvästi tuota logoa.

Pelkkä katukuvanäkymä aiheuttaa angstia vieläkin, kun menen bussilla pätkätyöpaikkaani.

Näyttää illuminatilta, joo, mutta kuvaa myös sitä kiristyvää verkkoa, jossa pyristelet avuttomana keskellä, kun ympärillä silmukka kiristyy ja pakotteet pahenee. Ilmaiseksi töihin, tai....

Vierailija
12/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävääääääääääää

Vierailija
13/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan syvästi tuota logoa.

Pelkkä katukuvanäkymä aiheuttaa angstia vieläkin, kun menen bussilla pätkätyöpaikkaani.

Näyttää illuminatilta, joo, mutta kuvaa myös sitä kiristyvää verkkoa, jossa pyristelet avuttomana keskellä, kun ympärillä silmukka kiristyy ja pakotteet pahenee. Ilmaiseksi töihin, tai....

Jeah

Luin just niiden sivuilta sitä järkyttävää ns toimenpdideluetteloa aktiivimallista ja LUPAA oikein opiskella...

On tämä maa yksi byrokratiahelvettivjavpoliitikot kävdlee itse lakiem ylo åäovittäon ilman seuraamuksia ja toimenpiteitä!!!! Perustuslakikin on pelkkä hiuli heille koko aktiivimallin suhteen. Miljoonaa ihmisyä aorretaan törkeästi tässä maassa ja hyväksikäytetään!

Vierailija
14/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin työttömänä ollessani tuota oksunvihreää merkkiä. Kohtalon ironiaa: nyt olen siellä töissä ja näen joka hetki kaikkialla (muistiinpanojen ja lomakkeiden kulmassa, intrassa, ovissa ja esitteissä) sen saman saamarin kuvan!

Vierailija
15/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin

Sorretaan typot

Symbolikieli on vahvaa

Vierailija
16/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omguudnesss

Vierailija
17/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kuvaa joka taholta puristqviq seiniä yksilöä kohden ja jatkuvaaa valvovaa silmää !! Big brother aika jotain ihan muuta kuin orwell osasi edea ajatella! Olisiko aika äänestää sittenkin pienpuolueita ekan kerran vai kääntääkö ne takkinsa!!

Vierailija
18/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut myös että te-palveluiden ip-osoitteesta saa erinäisin laskutoimituksin aikaiseksi 666?

Vierailija
19/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooohhhh433

Vierailija
20/35 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liille ääni..