Oletteko huomanneet te toimiston symbolin?
Sehän on sama kuin satanic googlejätin symboli 666.. eli illuminaaatin enslavement.. täysi kontrolli ja uuden orjuuden luominen?!,,
Kommentit (35)
Enpä ole huomannut. Toki osaan elättää itse itseni ja olen työelämässä, ei tarvitse katsella siihen toimistoon päin :)
Illuminati! Pitääkin kiertää ekstrakierros foliota pipoon.
Ohhoh enpäs ollut huomannut, mutta toisaalta ei nyt niin yllättänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut. Toki osaan elättää itse itseni ja olen työelämässä, ei tarvitse katsella siihen toimistoon päin :)
Vihapuhetta
Todellakin!
Otti silmään. Ei mikään sattuma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihapuhetta
Höpsis, noissa lauseissa ei viitattu luusereihin mitenkään. Eikä tämäkään ole vihapuhetta, koska en väitä sinua luuseriksi.
Jeah iso loita erilaisia toimempiteitä ja ilmaisduuneja erilaistwn nimkkeiden alla. Täydellinen ihmisten alistaminen ja nöyryyttäminen pitkällekin opiskelleilla, mutta väärään aikaan valmistuneille ja ikärasismin takia pakotetaan joillekin naurettaville typerryttävyyskursseille tai ns kuntoutusduuniin...
Koska ne työleirit perustetaan??!!!!
Inhoan syvästi tuota logoa.
Pelkkä katukuvanäkymä aiheuttaa angstia vieläkin, kun menen bussilla pätkätyöpaikkaani.
Näyttää illuminatilta, joo, mutta kuvaa myös sitä kiristyvää verkkoa, jossa pyristelet avuttomana keskellä, kun ympärillä silmukka kiristyy ja pakotteet pahenee. Ilmaiseksi töihin, tai....
Vierailija kirjoitti:
Inhoan syvästi tuota logoa.
Pelkkä katukuvanäkymä aiheuttaa angstia vieläkin, kun menen bussilla pätkätyöpaikkaani.
Näyttää illuminatilta, joo, mutta kuvaa myös sitä kiristyvää verkkoa, jossa pyristelet avuttomana keskellä, kun ympärillä silmukka kiristyy ja pakotteet pahenee. Ilmaiseksi töihin, tai....
Jeah
Luin just niiden sivuilta sitä järkyttävää ns toimenpdideluetteloa aktiivimallista ja LUPAA oikein opiskella...
On tämä maa yksi byrokratiahelvettivjavpoliitikot kävdlee itse lakiem ylo åäovittäon ilman seuraamuksia ja toimenpiteitä!!!! Perustuslakikin on pelkkä hiuli heille koko aktiivimallin suhteen. Miljoonaa ihmisyä aorretaan törkeästi tässä maassa ja hyväksikäytetään!
Vihasin työttömänä ollessani tuota oksunvihreää merkkiä. Kohtalon ironiaa: nyt olen siellä töissä ja näen joka hetki kaikkialla (muistiinpanojen ja lomakkeiden kulmassa, intrassa, ovissa ja esitteissä) sen saman saamarin kuvan!
Päivittäin
Sorretaan typot
Symbolikieli on vahvaa
Sehän kuvaa joka taholta puristqviq seiniä yksilöä kohden ja jatkuvaaa valvovaa silmää !! Big brother aika jotain ihan muuta kuin orwell osasi edea ajatella! Olisiko aika äänestää sittenkin pienpuolueita ekan kerran vai kääntääkö ne takkinsa!!
Oletko huomannut myös että te-palveluiden ip-osoitteesta saa erinäisin laskutoimituksin aikaiseksi 666?
KÄääääk