Mitä olet tehnyt kun olet ilmoittanut työnantajalle olevasi "sairaana"?
Itse olen nukkunut pommiin uuden poikakaverin kanssa ja soittanut sitten töihin että olen sairaana, en voi tulla tänään. Kerran taisin oksennella krapulassa ja ilmoitin olevani oksennustaudissa. En koe kovin syntiä tehneeni.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 11:23"]
maannut sängyn pohjalla puolikuolleena ja potenut huonoa omatuntoa kun toiset joutuvat vaihtamaan vuoroja/tekemään tuplat, jos mistään ei sijaista löydy. "sairaana" en ole ollut koskaan.
[/quote]
Samat sanat. No, kerran yksi lääkäri kirjoitti ylipitkän saikun (oikeaan vaivaan mutta liian pitkän siihen vaivaan). Pidin sen saikun tosi ankaria omantunnontuskia potien. Sairasus kai se on sekin ;)
Jäin kotiin ja harrastin seksiä yhdenillantutun kanssa.
ryypänny, pariinkin otteeseen, mut jos pyydän päivän saikkua migreeniin ja saan 3-4 flunssaan ni sama kai tuo mitä sitä tekee kunhan pienellä paikkakunnalla pysyy piilossa työnantajalta.. minkäs mä sille voin et lääkäri on ihan pyllystä eikä usko et kunnon migreenikohtaus nostaa mulla lämmön 37,8 mikä häviää heti ku migreenilääke alkaa vaikuttaa.. nimim. 12v. samassa firmassa
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 11:51"]
ryypänny, pariinkin otteeseen, mut jos pyydän päivän saikkua migreeniin ja saan 3-4 flunssaan ni sama kai tuo mitä sitä tekee kunhan pienellä paikkakunnalla pysyy piilossa työnantajalta.. minkäs mä sille voin et lääkäri on ihan pyllystä eikä usko et kunnon migreenikohtaus nostaa mulla lämmön 37,8 mikä häviää heti ku migreenilääke alkaa vaikuttaa.. nimim. 12v. samassa firmassa
[/quote]
Ah, migreeni, mikä ihana tekosyy!
Lähetän tekstarin että olen kotikonttorilla ja soitan tai chattaan kun avaan koneen. Yleensä hän kehottaa lepäämään ja palaverit hoidan puhelimella sohvalla maaten. Yleensä teen myös vähän vähemmän töitä silloin. Krapulassa olen harvoin ja silloinkaan ei ole työpäivä seuraavana päivänä. Ja jos olisin kankkusessa toimisin samoin kuin yllä.
maannut sängyn pohjalla puolikuolleena ja potenut huonoa omatuntoa kun toiset joutuvat vaihtamaan vuoroja/tekemään tuplat, jos mistään ei sijaista löydy. "sairaana" en ole ollut koskaan.