Mikä pre-paid paras ja halvin, jos haluan käyttää vain Whatsappia?
Tarvin liittymän, jolla voin käyttää Whatsappia. Ei mitään muuta. Mahdollisimman halpa ratkaisu.
Tarvin kumminkin nettiä sen lataamiseen, eikö? Entä itse WA, käyttääkö se nettiä?
Sori tyhmyyteni tässä asiassa. Ei ole koskaan ollut pre-paidia ennen.
Omaa henkilökohtaista puhelinnumeroa en halua jakaa, siksi pre-paid.
Kommentit (33)
se joka on sinut värvännyt mukaan, niin kysy häneltä että voisiko hän hankkia sinulle vaalien ajaksi pre-paid liittymän.
Voit myös jakaa netin toisesta puhelimestasi toiseen tai käyttää mahdollisesti kotonasi jo olevaa kotiverkkoa.
Pitäisiköhän sitä ehdokkuutta kuitenkin vielä harkita?
Jos ei ole edes tiedossa miten WA toimii, ja mitä se vaatii, niin luuletko olevasi pätevä ihminen keskustelemaan ja olemaan mukana päättämässä muitakin ihmisiä koskevia asioita?
Se että sinulla on mielipide, ei tee sinusta mielenkiintoista tai pätevää edustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sitä ehdokkuutta kuitenkin vielä harkita?
Jos ei ole edes tiedossa miten WA toimii, ja mitä se vaatii, niin luuletko olevasi pätevä ihminen keskustelemaan ja olemaan mukana päättämässä muitakin ihmisiä koskevia asioita?
Se että sinulla on mielipide, ei tee sinusta mielenkiintoista tai pätevää edustajaa.
EI ollut kyse siitä,vaan että mikä ois HALVIN prepaid jolla pyörittää nettiä ja watsappia,koska EI halua siihen omaa puhelintaan yksityisnumeroineen käyttää! Viestejä ehdokkaalle voi tulla vaik kuin ja paljon ja aina ei voi vastata. Kätevää kun kaik ois samassa paikassa ja yksityisasiat ois omassa yksityisessä puhelimessa. Ois ikäänkuin työpuhelin jota EI käytä omissa asioissa.
Kiitos käyttäjä 23347. Olet ytimessä.
Minulla on erittäin paljon tietoa joistain aihealueista, joista uskon, että eduskunnassa on tärkeää tehdä päätöksiä. En usko, että olen säätämässä WA -LAKEJA XD ap
Olettekos koskaan katselleet, millaisilla budjeteilla ihmiset pääsevät eduskuntaan? Montako alle 50€ budjetilla läpipäässyttä tiedätte? Jos ei ole omaa, eikä puolueen, eikä tukiyhdistyksen, eikä kerjättyä rahaa, on kyllä mielestäni aivan turhaa käyttää aikaansa edes ehdokkuuteen.
Mutta onnea ap:lle matkaan.
No niin, myyjä nappasi hyllystä Telian 5,90 maksavan pre-paidin ja myi sen minulle. 1 sentti per megatavu, 7 € ladattuna. Eiköhän tuolla vaalien yli mene.
Kiitos vielä asiallisille vastaajille.
Teille tylyttäjille - ihmettelen, että viitsitte. Äänestäjät äänestävät ketä parhaaksi näkevät. Jos eivät pidä minua parhaana ajamaan asioitaan, äänestävät jotakuta toista.
Olen kuitenkin melko varma, että ehdokkaan tietämys pre-paid-liittymistä ei kenenkään äänestyspäätökseen vaikuta.
Hyvää kevättä! Ap
Nro 28, ei se niinkään saisi olla, että raha ratkaisee vaalimenestyksen.
Pieni budjetti on olemassa, mutta haluan sen käyttää muuhun kuin pre-paidiin. Mitä vähemmän rahaa, sen tarkemmin mietittävä, mihin sen sijoittaa.
Ap
Kyse ei ollut pelkästä WA:n tietämyksestä, vaan yleisestä kyvystä hoitaa asioita. Jos et saa kerättyä edes muutaman tonnin rahoitusta kampanjallesi, kuinka todennäköisenä koet kykysi hoitaa isompiakaan asioita?
Mutta eipä silti, ehkäpä ne sinun ja sukulaistesi äänet kelpaavat sille puolueenne kärkiehdokkaalle. Koska sehän on tämän ehdokaskarjan ainoa tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Nro 28, ei se niinkään saisi olla, että raha ratkaisee vaalimenestyksen.
Pieni budjetti on olemassa, mutta haluan sen käyttää muuhun kuin pre-paidiin. Mitä vähemmän rahaa, sen tarkemmin mietittävä, mihin sen sijoittaa.
Ap
Niin, eihän se saisi olla, mutta kun se nyt vaan että vaalit on populismia! Ja valtavirran ulkopuolelta tulevien ehdokkaiden mahdollisuudet lyödä itsensä kansan tietoisuuteen ovat oikeasti olemattomat. Rahalla voisit ostaa näkyvyyttä ja saada mielipiteesi ehkä osaksi keskusteluita, jne., mutta rahattomana (ensikertalaisena?) todennäköisyys lähestyy asymptoottisesti nollaa.
Pahoittelen, jos mielipiteeni ei ole yhdensuuntainen sinun todellisuutesi kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos käyttäjä 23347. Olet ytimessä.
Minulla on erittäin paljon tietoa joistain aihealueista, joista uskon, että eduskunnassa on tärkeää tehdä päätöksiä. En usko, että olen säätämässä WA -LAKEJA XD ap
Varmasti, kun täällä päivät pitkät hengailet.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ollut pelkästä WA:n tietämyksestä, vaan yleisestä kyvystä hoitaa asioita. Jos et saa kerättyä edes muutaman tonnin rahoitusta kampanjallesi, kuinka todennäköisenä koet kykysi hoitaa isompiakaan asioita?
Mutta eipä silti, ehkäpä ne sinun ja sukulaistesi äänet kelpaavat sille puolueenne kärkiehdokkaalle. Koska sehän on tämän ehdokaskarjan ainoa tarkoitus.
Hauku vapaasti. Kunnallisvaaleissa sain eniten ääniä. Siis kaikista puolueista kaikkein eniten. Ääniharava. Olen saanut hyviä asioita aikaiseksi.
Toisissa vaaleissa eniten omalla useamman kunnan alueellani. Äänestäjäni ovat olleet erittäin tyytyväisiä.
Eiköhän nykyään ole hyvä asia, että osaa säästää rahaa turhista menoista.
En ole budjettiani sinulle kertonut. Haluan käyttää sen olennaiseen.
Koirat haukkuvat, karavaani kulkee. ;) ap
Harmi kyllä ei ole kahta sim-paikkaa.
Meinaatko, että vaihtelisin päivittäin simiä?
Kiitos, käyn tänään R-kioskilla ennen töitä. Ap