Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaaminen ja tahallaan ärsyttäminen

Vierailija
28.02.2019 |

Tämä ei varsinaisesti pelkästään verkossa tapahtuvaa vaan myös fyysisesti. Itse siis olen poika jota kiusataan koulusda muun muuassa lyhyen pituuteni takia ja muuten vaa enkä ees tiiä kiusaaja on pääsääntöisesti yksi henkilö joka kyllä saa apua yhdeltä muulta. Esimerkiksi minut on lukittu pimeään suihkuun, vastaukseni tunnilla aina varastetaan, minua haukutaan kaikilla sanoilla ja minua on muutenki helppo käsitellä koska olen 167cm pitkä ja kiusaaja on 190cm joten hänen on helppo työntää, heiluttaa minua ja töniä. En ees itse vaivaudu laittamaan vastaan. Minulle on myös paljon muuta tehty yläasteen aikana olen siis 16 ja 9 luokalla. Mielialani on hyvin maassa ja mulla ei oikeen kavereitakaan enään kiusaajan takia ole kun hän levittää musta väärää tietoa 😔Vinkkejä mitä voisin tehdä jotta saisin kiusaajan ynmärtämään että toi on väärin. (En asu edes vanhrmmillani joten en voi pyytää niiltäkään apua) 😔

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat ymmärtävät vain yhtä kieltä - väkivaltaa. Jos et pistä hanttiin, saat toimia lopun ikääsi jonkun kynnysmattona. Seuraavan kerran kun hujoppi tulee tuuppimaan, tirvaiset nyrkillä täysiä munille. Takaan, että jokainen potentiaalinen kiusaaja miettii jatkossa kahdesti.

Vierailija
2/2 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajasi on aika säälittävä tyyppi, mutta sun tilanteessa ei tosiaan auta muu, kun pistää hanttiin niin, että tuntuu.

Kerää rohkeutesi, suunnittele miten vaikka hakkaat pesäpallomailalla sen/ ne tyypit sopivan tilaisuuden tullen.

Nyt saattaa tuntua tuo kohtelu ja sanat pahalta, mutta älä huoli, kyllä aikuistuessasi huomaat, että sinussa ei mitään vikaa ole ja ihmiset kyllä kohtelevat sinua kunnioittavasti. :)

Nyt vaan tosiaan järeät keinot käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla