ÄIDIN MYKKÄKOULU
Juttu on sellainen, että oma äitini on pitänyt minulle jo kolmatta päivää mykkäkoulua. Syytä en siihen täysin tiedä, koska en ole tehnyt tietääkseni mitään typerää. Ainoa syy minkä tiedän, on se etten vastannut hänen viesteihinsä päivän verran kun olin miesystävälläni kylässä. Siitä on tainnut ottaa pahasti nokkiinsa.
Olen 23 ja asun vielä kotona, muuttojutut tosin jo alkeilla ja tosi kiva kun oma vanhempi ei puhu tai auta muutossa. Kohtelee kuin ilmaa ja kiukuttelee omissa oloissaan!
Ja kirsikkana kakun päällä; ilmoittaa kun ruoka on valmis tekstiviesteillä (älkää tuomitko, en osaa tehdä ruokaa). Tai jos on pakko puhua mun kanssa, niin tekstareilla sekin.
Kommentit (8)
Lapsellinen tuo sun äitisi on. Itse jättäisin vain mököttämään, mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa.
Kumpi on parempi: mykkäkoulu vai tavarasi jätesäkeissä eteisessä ja ilmoitus, että lukko vaihtuu huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi: mykkäkoulu vai tavarasi jätesäkeissä eteisessä ja ilmoitus, että lukko vaihtuu huomenna?
Äitini ei tekisi jälkimmäisellä tavalla? Välit hänen kanssaan hyvät, hänellä vain menee herne aika herkästi nenään.
Miten yleensä suhtaudut kun äitisi kertoo suoraan tunteistaan? Ehkei hän uskalla puhua suoraan, jos pelkää tuomitsemista. Tai sitten tuo on hänen tapansa vähän lapsellisesti kostaa se, kun sinäkään et ollut vastannut hänelle.
Millaisiin viesteihin muuten olit jättänyt vastaamatta, oliko niissä jotain hänelle tärkeää tai kiireellistä?
Olet 23-vuotias, asut kotona, äiti laittaa sinulle ruokaa. Olit varmaan vielä vienyt äidin autonkin. Kun äitisi yrittää kysyä missä olet ja missä hänen autonsa on, et vastaa mitään. Voi helkatti.
Oma äitini piti mykkäkouluja (henkistä väkivaltaa/vallankäyttöä). Enää en pidä siihen naiseen yhteyttä.
Äitini kuoli ollessani 24 v, ei ole tuollaisia äidin paapomisia ollut minulla koskaan. Asuin omillani jo 18 vuotiaana. Äitini oli kiltti ja mukava ihminen, ei ollut tarve pitää mykkäkouluja.
ootko koittanut jo kysyä häneltä? Jos 'tekstareissaan' selittäis