Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipitkät hihat neuleissa ja puseroissa

Vierailija
28.02.2019 |

Tilasin netistä pari kivaa neuletta ja yhden puseron, näissä kaikissa on ylipitkät hihat. En kiinnittänyt huomiota ostohetkellä, mutta eilen mietin, miten nämä hihat on mietitty olemaan, malleillahan ne "ovat pitkänä" ja kuvissa malli kiemurtelee toinen käsistä pään ympäri kieputettuna.

Uuden lempivillatakkini hihat ovat melkein 15 cm liian pitkät, eikä rullauskaan tunnu ihan parhaalta vaihtoehdolta. Toisessa neuleessa on ylipitkät kellomalliset hihat, ja "kivasti" tursuavat takin hihoista.

Miten käytätte, ettei näytä ihan hassulta? Ohuissa puseroissa ei haittaa, neuleissa jo vähän, vaikka kovimmilla pakkasilla pitkät hihat voivat olla hyvä lisä hanskoille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti taitaa olla jo poistumassa, ostin outletistä. Täällä on tyylitietoisia joten vinkeistä olen enemmän kuin kiitollinen! :)

Vierailija
2/5 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota olkapäältä hihasaumaa sisään jos pystyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota olkapäältä hihasaumaa sisään jos pystyt

Taito ei taida riittää paksun neuleen ompeluun. Pitäisi siis napata yli 10 cm pois.

Mutta kiitos! 

Ap

Vierailija
4/5 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaan rullailen. Mulla on varmaan kaikissa neuleissa liian pitkät hihat kun tykkään ostaa sellasia oversize-puseroita mihin voi ihanasti piiloutua. Jos taas ostan tavallisen mittaisia niin niissä on mulle kuitenkin vähän liian lyhyet hihat yleensä. Tosi ärsyttävää. Mutta joo, siis rullailen hihoja tai sitten annan vaan olla. Riippuu vähän paidasta että miten se näyttää ja tuntuu parhaalta tai sitten vaan annan roikkua menemään. Fiiliksen mukaan ihan meen.

Vierailija
5/5 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännät hihansuut kerran tai kahdesti. Minä harrastan sitä jatkuvasti, sillä hankin lähes kaikki neuleet miesten puolelta. Kuosit ovat komeita ja mallit riittävän väljiä, mutta hihatovat useimmiten liian pitkät, vaikka pitkäkätisten apinoiden sukuun kuulunkin, Joskus olen lyhentänytkin hihoja niin, että säästän resorin. Se ei kuitenkaan aina onnistu, jos hihat kapenevat huomattavasti .