Kuinka moni pystyy suoriutumaan tästä?
Pystytkö suorittamaan tämän testin? Kerro myös ikäsi.
Kommentit (41)
Pystyin toka kerralla. 50v. Nainen
En pysty. Olen 29-vuotias, normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa neljä kertaa viikossa arkiliikunnan lisäksi. Yritin ja polviin sekä selkään sattui.
Pystyn täysin ongelmitta. Olen 41-vuotias nainen. Mutta testin kehittäjän mukaan se kertookin suorituskyvystä ja terveydestä oikeastaan vasta yli 50-vuotiaiden kohdalla. Meille sitä nuoremmille sen pitäisi olla todella helppo.
Ei läikkynyt yhtään kun tein tuon tempun.
Vierailija kirjoitti:
Virtsa?
Vierailija kirjoitti:
En pysty vaikka harrastan homoliikuntaa. 35
Jos spagaatit menee niin kyllä tuon kykenee tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn täysin ongelmitta. Olen 41-vuotias nainen. Mutta testin kehittäjän mukaan se kertookin suorituskyvystä ja terveydestä oikeastaan vasta yli 50-vuotiaiden kohdalla. Meille sitä nuoremmille sen pitäisi olla todella helppo.
Hesarin artikkelissa asiantuntija arveli, että tämä testi jakaa jo alle 40-vuotiaat lähetteen ryhmään ja sitä vanhemmilta se onnistuu lähinnä niiltä, jotka aktiivisesti harrastavat sopivia lajeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtsa?
niin öhöm. Tein tuon tempun isoilla litran tuopeilla täynnä olutta. Ja ei läikkynyt yhtään.
en pystynyt, paskat tuli housuun ja kusi.
Pystyn, alas pääsen helposti, ylösnousemisessa alku vähän kangertelee, pääsen kyllä ylös mutta en sulavasti. Taidan ottaa tämän harjoitusohjelmaan ennen kuin kangistun enemmän. Olen 61 v nainen.
Mä en pystynyt. En tiedä oliko tekniikassa vika, mutta jalka lipsu koko ajan sivulleen joten alas pääsin vain yhden jalan varassa eli niin sanotusti yhden jalan kyykyllä jolloin painoa en laitanut toiselle jalalle ollenkaan. Ylös en päässyt.
Pystyin! Helposti jopa ja ikä 55-v. nainen. Tehkääpäs perässä!
Ei ongelmia, olin yllättynyt että haastatellun asiantuntijan mukaan olisi vaativa testi.
En ole hyvässä kunnossa, lenkkiä en jaksaisi juosta mutta olen notkea ja hoikka. Reisissä on voimaa nostaa oma paino mutta en käy puntilla. Viimeiseen puoleen vuoteen en ole olkapäävamman vuoksi liikkunut.
Minulle kävi ns sinaappituubi-ilimiö. Nokare pääsi pikkuhousuihin.
Miks joku on alapeukutellut vastauksia? Ottaako kovillekin, että joillekin testi on vaivaton?
Alas meni hyvin ja istumaan, mutta olen liian lyhytselkäinen ja pitkäjalkainen että painopiste antaisi nousta tuosta ylös. Peppu on kantapäässä melkein kiinni. Onko tää ominaisuus vai enkö vaan osaa? 37v.
Onnistuin jotenkuten, mutta aika epävakaata. 61v mies. Jotenkin nilkat ja selkä eivät taivu tarpeeksi. Mutta pystyn menemään yhdellä jalalla kyykkyyn ja ylös niin, että takapuoli käy maassa. Siihen ei moni kykene.
Tottakait pystyn jos valehtelisin.