Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sali trikoot

Vierailija
28.02.2019 |

Ostin salikortin ja alan kulkemaan salilla aktiivisesti, niin onko ok pitää trikoot jalassa vai saako siellä huonoa palautetta sellaisista? Ne on niin hyvät jalassa. Ainaki omasta mielestä m37

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne trikoot miehestä homoa tee..

Kyllä ne muuten tekee ja kyllä ap:lla on joku fetissi tiukkoihin trikooseihin. Eli kyllä ap:lla on joku muu juttu hyt mielessä jos trikoissa pitää lähteä ihmisten ilmoille kekkuloimaan. MYÖNNÄ VAAN AP mikä tässä on taustalla.

Ap haluaa vaan saada piusaa kun tietää, että me naiset kilvan unelmoimme pullottavista peniksistä ja villiinnymme sellaisen nähdessämme!

Mukava kuulla Grr

Vierailija
22/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullotus on hyvä, pidän miesten pullotukset salilla näkökentässä niin jaksaa treenata kun muistaa mitä saa kun on tikissä (munaa)

Kutsuisin siis motivoivaksi salipullotukseksi

no sittenhän ne auttaa vaan naisia treenaamaan kovaa kun katselee tiukkaa pullottavaa etumusta salilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne trikoot miehestä homoa tee..

Kyllä ne muuten tekee ja kyllä ap:lla on joku fetissi tiukkoihin trikooseihin. Eli kyllä ap:lla on joku muu juttu hyt mielessä jos trikoissa pitää lähteä ihmisten ilmoille kekkuloimaan. MYÖNNÄ VAAN AP mikä tässä on taustalla.

Ap haluaa vaan saada piusaa kun tietää, että me naiset kilvan unelmoimme pullottavista peniksistä ja villiinnymme sellaisen nähdessämme!

Hyiii....kyttääkö naiset miesten pullottavia housuja. Mä alan käyttämään löysiä college verkkareita jos tuo pitää yhtään paikkansa. Mä jo oon ihmetelly et mikä on vikana kun naikkoset on käyneet yht. äkkiä tuttavallisiksi. Nyt selvisi että kyse on uusistä piukoista farkuista. Mietin jo ostaessa että on vähän liian piukka etumus kun varustukseni taitaa olla vähän keskimääräistä kookkaampi.

NAM NAM

Ja kyllä kytätään, suorastaan vaanitaan

Et oo tosissas, alan käyttämään jääkiekkoilijoiden alapääsuojuksia jos naiset kyttää sitä pullottaako miehillä haaroväli tai lahje.

Vierailija
24/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois turha ujosteli. Olen itse mies ja pidän trikoita salilla ja lenkillä ja joskus ihan vapaa-ajan asuna. Kyllähän niissä etumus pullottaa selvästi, mutta mitä sitten. Tuleeko jollekin yllätyksenä, että miehellä on munat.

Vierailija
25/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan taakse vaan kaikki trikoomiehet.

Eikä tässä viitata homoihin, vaan vaatekappeleen käyttäjiin.

Vierailija
26/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset trikoot miehen jalassa OK?

m22, homoseksuaali

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi