Sali trikoot
Ostin salikortin ja alan kulkemaan salilla aktiivisesti, niin onko ok pitää trikoot jalassa vai saako siellä huonoa palautetta sellaisista? Ne on niin hyvät jalassa. Ainaki omasta mielestä m37
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Pullotus on hyvä, pidän miesten pullotukset salilla näkökentässä niin jaksaa treenata kun muistaa mitä saa kun on tikissä (munaa)
Kutsuisin siis motivoivaksi salipullotukseksi
no sittenhän ne auttaa vaan naisia treenaamaan kovaa kun katselee tiukkaa pullottavaa etumusta salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne trikoot miehestä homoa tee..
Kyllä ne muuten tekee ja kyllä ap:lla on joku fetissi tiukkoihin trikooseihin. Eli kyllä ap:lla on joku muu juttu hyt mielessä jos trikoissa pitää lähteä ihmisten ilmoille kekkuloimaan. MYÖNNÄ VAAN AP mikä tässä on taustalla.
Ap haluaa vaan saada piusaa kun tietää, että me naiset kilvan unelmoimme pullottavista peniksistä ja villiinnymme sellaisen nähdessämme!
Hyiii....kyttääkö naiset miesten pullottavia housuja. Mä alan käyttämään löysiä college verkkareita jos tuo pitää yhtään paikkansa. Mä jo oon ihmetelly et mikä on vikana kun naikkoset on käyneet yht. äkkiä tuttavallisiksi. Nyt selvisi että kyse on uusistä piukoista farkuista. Mietin jo ostaessa että on vähän liian piukka etumus kun varustukseni taitaa olla vähän keskimääräistä kookkaampi.
NAM NAM
Ja kyllä kytätään, suorastaan vaanitaan
Et oo tosissas, alan käyttämään jääkiekkoilijoiden alapääsuojuksia jos naiset kyttää sitä pullottaako miehillä haaroväli tai lahje.
Pois turha ujosteli. Olen itse mies ja pidän trikoita salilla ja lenkillä ja joskus ihan vapaa-ajan asuna. Kyllähän niissä etumus pullottaa selvästi, mutta mitä sitten. Tuleeko jollekin yllätyksenä, että miehellä on munat.
Saunan taakse vaan kaikki trikoomiehet.
Eikä tässä viitata homoihin, vaan vaatekappeleen käyttäjiin.
Valkoiset trikoot miehen jalassa OK?
m22, homoseksuaali
Mukava kuulla Grr