Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies luulee, että kiihotun

Vierailija
28.02.2019 |

Hittonen sentään! Olen tässä tannoin tutustunut uuteen mieheen jonka kanssa jo muutamasti seksiä harrastettukin. Ongelman ydin on se, että mies luulee, että en tarvitse esileikkiä kun olen niin märkänä yleensä. Kyse siis valkovuodosta, ei kiihotuslimasta. Hän tosiaan kuvittelee että heppi sisään ja tuhannen voimalla saa alkaa rynkyttää, sillä olenhan tosi märkänä. Olen yrittänyt hänelle sanoa, että valkovuoto ei korvaa "kiimalimaa" alkuunkaan. Hohhoijjaa!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo kysymys, mutta mistä tietää onko se valkovuotoa vai sitä toista? Joskus mulle tulee valkoista vuotoa enemmän juuri silloin kun olen ollut mieskaverin vieressä (huomaan vessassa), vaikka en ole tiedostanut olevani kiihottunut enkä tuntenut alapäässä yhtikäs mitään. Muuta kuin ällöttävää märkää ja kylmää limaa.

Vierailija
22/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on päinvastainen. Kostun todella helposti jo suudellessa, ja on mielestäni vähän noloa, kun tuntuu että alapäästä nousee höyry ja farkutkin vettyy siinä menossa. Ei ne varmaan oikeasti, mutta pikkarit on aina ihan uitetut. Joskus teininä mulle siitä joku sanoi, enkä vieläkään ole oikein sinut asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai esileikin tarkoitus ole kostuttaa paikat valmiiksi vaan kiihottaa ja valmistella seksiin muuten, auttaa tyydytyksen saamiseen jne??? Naurettavaa jos joku oikeasti ajattelee että märkä pillu on sama kuin riittävä esileikki..

Vierailija
24/24 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on päinvastainen. Kostun todella helposti jo suudellessa, ja on mielestäni vähän noloa, kun tuntuu että alapäästä nousee höyry ja farkutkin vettyy siinä menossa. Ei ne varmaan oikeasti, mutta pikkarit on aina ihan uitetut. Joskus teininä mulle siitä joku sanoi, enkä vieläkään ole oikein sinut asian kanssa.

Minulla samaa. Kostun jo seksikkäitä asioita ajatellessa siinä määrin että pikkarit on läpimärkänä. Tämän takia pidän pikkuhousunsuojaa lähes aina. Olen todennut sen helpommaksi vaihtoehdoksi kun jatkuvan pikkarien vaihdon. Pikkuhousunsuoja on helppo vaihtaa tarpeen tullen vessassa käydessä, kun ruveta vaihtelemaan pikkareita monta kertaa päivässä ;).