Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammautuuko entiset bilettäjät pikkupahikset kaikista pahiten? Onko teillä luokkakavereissa käynyt näin?

Vierailija
28.02.2019 |

Mistä johtuu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu, että kaikki tuntemani ex-bilettäjämammat ovat niitä kaikkein rennoimpia, avarakatseisimpia ja rauhallisimpia äitejä, jotka saavat kasvatettua lapsistaan kunnollisia? Olen miettinyt, johtuisikohan se eletystä elämästä vai yleisestä elämänasenteesta?

Vierailija
22/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän johtuu, että kaikki tuntemani ex-bilettäjämammat ovat niitä kaikkein rennoimpia, avarakatseisimpia ja rauhallisimpia äitejä, jotka saavat kasvatettua lapsistaan kunnollisia? Olen miettinyt, johtuisikohan se eletystä elämästä vai yleisestä elämänasenteesta?

Puhun siis ihan klubitasoisesta juhlimisesta, en pissisdiskoilusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat kovikset ja koulukiusaajat raskautuivat ja synnyttivät jotkut jopa jo yläasteiässä. Eräskin luovutti ä päränsä pois (otettiin huostaan???) ja asuu edelleen äitinsä luona vaikka on jo 30 v.

Eräästä koulukiusaajastani oli ihan iltalehdessä haastattelu kun tuli lukioikäisenä raskaaksi että miten elämä muuttui täysin kun biletys sai jäädä.

Vierailija
24/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis wau, klubitasoinen juhliminen, kyl oon kade.. xD

Vierailija
25/27 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis wau, klubitasoinen juhliminen, kyl oon kade.. xD

Jep, ja tämä tasobailaaja kehtaa vielä mainostaa kaveripiiriään avarakatseiseksi. :D

Vierailija
26/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, mun tutuissa niistä tuli pahimpia n**tsimutseja. Samassa kaupunginosassa poltettu tupakka saa aikaan hirveän moraalipaniikin.

Vierailija
27/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehkä jonkun mittapuulla ollut villi nuoruudessani, musta saattoi kuvitella että olen ns. paha tyttö. Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Neitsyys säilyi lukioikäiseksi asti. Vaikutin siis pahikselta mutta olin silti pohjimmiltani hyvin kiltti. Eikä muuten todellakaan tullut naureskeltua luokan ”nössöille”, niin kuin joku tuossa aikaisemmin väitti. Taisi olla ihan muut mielessä kuin koulunkäynti ja luokan ”nössöt”. Maanantaina jo alettiin suunnittelemaan seuraavaa viikonloppua kavereiden kanssa. Mukavaa aikaahan se oli. Haaveena silti aina oli perhe ja lapset. Oon kiitollinen että sen haaveen sain toteuttaa. ❤️ Pitäköön joku mua sit mammautuneena sen vuoksi että haluan elää täysillä myös tätä aikaa❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi