Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on syksyllä 20v hääpäivä. Haluaisin pitää juhlat läheisille ja sukulaisille hääpäivän kunniaksi. Kerro, millaisiin juhliin SINÄ haluaisit tulla!

Vierailija
28.02.2019 |

Ollaan menty nuorina naimisiin, joten ollaan kumpikin vasta 40-45v. Lähipiirissä ja ystävillä on siis suurella osalla pieniä ja kouluikäisiä lapsia.

Haluaisin ehdottomasti juhlat, joihin myös lapset ovat tervetulleita, mutta myös juhlat, joissa sekä lapset että aikuiset viihtyvät. Ei pelkästään ylioppilasjuhlatyyppinen kahvitilaisuus, muttei hääjuhlan kaltaista pönöttämistä. Ei mitään tanssia, eikä pitkiä juhlapuheita.

Millaiset juhlat olisivat sellaiset, joihin juuri SINUN mielestäsi olisi kiva tulla, jos kyseessä on ystävän/sukulaisen 20v hääpäiväjuhla?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä: vieraita olisi noin 100, koska suku on valitettan suuri :D Ja budjettia löytyy tämän poppoon syöttämiseen pitopalvelutarjoiluineen.

ap

Vierailija
2/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea! Tuolle määrälle ehkä joku isompi tila - samaa kokoluokkaa kuin hääjuhlissa. Itse tykkäisin katsoa hääparin taivalta tähän asti kuvin, videoin ja puhein. Lapsille myös kivaa tekemistä - oma leikkinurkka tai pomppulinna tms. kiinnostuksen mukaan. Teineille WiFi-alue :D

Hyvää ruokaa ja kunnon kakku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiin juhliin missä on ilmaista viinaa, muut juhlat on turhia eikä tarvitse sen enempää niissä juhlissa ollakkaan. 

Vierailija
4/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venetsialaiset, kekrit, halloween, sienilaavuretkieräjuhlat. Ilotulitus, ulkotulia, rosvopaistia, jätkänkynttiöitä, nuotiolla loimulohta, vaahtokarkkeja ja jallukaakaota. Kakarat mukaan ruoan valmistukseen, loimulohen ja rosvopaistin teko on ihmeellisen kiinnostavaa mukuloiden mielestä. Paitsi teinien 😄

Vierailija
5/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisiin juhliin missä on ilmaista viinaa, muut juhlat on turhia eikä tarvitse sen enempää niissä juhlissa ollakkaan. 

Melkoisella varmuudella voin sanoa, että viinaa meidän juhlista on turha tulla hakemaan, mutta pari lasia viiniä voisi aikuisväelle olla tarjolla kuohuviinilasillisen lisäksi.

ap

Vierailija
6/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä voisi olla kivat jotkut puutarhajuhlat. Pitkät pöydät, grillattua ruokaa, tanssilattia ja bändi. Boolia ja mansikkakakkua.

Vierailija
7/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, rajasit kaiken hauskan pois.

Vierailija
8/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ja perheelleni mieluisinta olisi juhlat lauantaina, esim. noin klo 15 ja niin, että loppuisivat varmasti ennen klo 21. Tämä aika varmaan sopisi muutenkin lapsiperheille. Voisi alkaa jollain yhteisellä muistelolla parin yhteiselämästä. Puheita, kuvia, videoita, ehkä musiikkiesityksiä ystäviltä ja sukulaisilta. Sitten koko porukka syömään. Syömisen lomassa ehkä musiikkia? Kakkukahvit jälkiruoaksi.

En tiedä. Kuulostaa kyllä häiltä nuo :D

Vierailija
9/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin mukava tila, jossa voi kehitellä jotain kivaa tekemistä syömisen ja seurustelun oheen. Kun lapsille keksii kivaa tekemistä, on aikuisillakin taatusti rennompaa. Lapsille esim. aarteenetsintää aarrekarttojen avulla (esim. lähimaastoon piilotetut karkkipussit) ja mahdollisuus pomppia trampoliinilla.

Vierailija
10/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta, rajasit kaiken hauskan pois.

Tosi kivat perhejuhlat olisikin, jos vieraat haluaisivat pelkkää viinaa. Mä en ainakaan sellaisiin juhliin edes menisi. 

Vierailija
11/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin mukava tila, jossa voi kehitellä jotain kivaa tekemistä syömisen ja seurustelun oheen. Kun lapsille keksii kivaa tekemistä, on aikuisillakin taatusti rennompaa. Lapsille esim. aarteenetsintää aarrekarttojen avulla (esim. lähimaastoon piilotetut karkkipussit) ja mahdollisuus pomppia trampoliinilla.

Loistava idea tuo aarteenetsintä. Siinä voisi auttaa myös ne teinit, joita ei muuten kiinnosta mikään :D

ap

Vierailija
12/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en tulisi paikalle,vaikuttaa juuri sellaiselta väkisinjuhlimiselta, jota pyrin välttämään. Minulle juhlat ovat juuri sitä pönötystä eli hienot vaatteet, upeat puitteet, tarjoiluun todella satsattu jne. Joku grillijuhla ei paljoa tavallisesta viikonlopusta eroa.

Vierailija
13/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain omalta kannaltani. Teen vuorotyötä ja on harvoin viikonloppuvapaita. Eli jos juhlan aihe olisi 20v hääjuhla, niin ensinnäkin miettisin aika tarkkaan, uhraisinko ehkä toisen kesän ainoasta viikonloppuvapaasta siihen.

Jos ohjelmana olisi videotykkien kautta hääparin elämän katsominen ja pari lapsia viiniä ja ateria, en taitaisi lähteä. Minä voisin lähteä juhliin, missä olisi sitä tanssia ja kivaa seurustelua ja niille, jotka haluaa, enemmänkin sitä viiniä. Itse en pahemmin alkoholia käytä. Mutta muita se voisi vapauttaa. 

Olen kerran ollut hauskoissa häissä ja se oli juuri sellainen, missä oli tanssia ja niille karaokea, jotka halusi (sukujen mummot oli kovia laulamaan tangoja, oli hienon kuuloista), lapsille tilaa pelmeltää pihalla ja hyvää ruokaa tarjolla. Ihmiset olivat vapautuneita ja ilta ei mennyt pöydässä istumiseen ja sen katsomiseen, kun sulhanen kiskoo hameen alta sukkanauhaa. Hääpari liehui tanssimassa ja laulamassa ihan samalla tavalla ja juttelemassa ihmisille.

Että jossain tällaisessa juhlassa saattaisin viihtyä. Vapaamuotoisessa ja saisi tanssia ja seurustella ihmisten kanssa. Mikä on tylsempää, kuin ihailla vanhan parin elämää jonain videotykkiesityksenä.

Vierailija
14/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava idea tuo aarteenetsintä. Siinä voisi auttaa myös ne teinit, joita ei muuten kiinnosta mikään :D

ap

Ai vahtia lapsilaumaa, kun porukasta 3 kerää karkit ja loput jää itkemään tai katoaa?

Vierailija
15/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti en tulisi paikalle,vaikuttaa juuri sellaiselta väkisinjuhlimiselta, jota pyrin välttämään. Minulle juhlat ovat juuri sitä pönötystä eli hienot vaatteet, upeat puitteet, tarjoiluun todella satsattu jne. Joku grillijuhla ei paljoa tavallisesta viikonlopusta eroa.

Siksi kysyinkin, että millaisiin 20v hääpäiväjuhliin SINÄ haluaisit tulla. Monelle (kuten itsellenikin) tulee ensimmäisenä mieleen hääjuhla ilman vihkimistä ja siksi samat pönötys-puhe-istumismielikuvat. Mutta meillä on mahdollisuus viettää ihan minkälaiset juhlat tahansa. Minkälaisiin sinä lähtisit?

ap

Vierailija
16/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä: vieraita olisi noin 100, koska suku on valitettan suuri :D Ja budjettia löytyy tämän poppoon syöttämiseen pitopalvelutarjoiluineen.

ap

Valitettavasti tuo ihmismäärä merkitsee minun mielestäni jäähyväisiä mukaville, lämminhenkisille ja intiimeille juhlille. Toisin sanoen minä en taitaisi haluta tuollaisiin juhliin ollenkaan, minun makuuni olisivat pienehköt, mukavat illan- tai päivänistujaiset tutulla porukalla.

Vierailija
17/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea! Tuolle määrälle ehkä joku isompi tila - samaa kokoluokkaa kuin hääjuhlissa. Itse tykkäisin katsoa hääparin taivalta tähän asti kuvin, videoin ja puhein. Aikuisille myös kivaa tekemistä - oma röökinurkka tai tupakkahuone tms. kiinnostuksen mukaan. Aikuisille ja teineille Wt alue :D

Hyvää ruokaa ja kunnon kakku.

Vierailija
18/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Valitettavasti tuo ihmismäärä merkitsee minun mielestäni jäähyväisiä mukaville, lämminhenkisille ja intiimeille juhlille. Toisin sanoen minä en taitaisi haluta tuollaisiin juhliin ollenkaan, minun makuuni olisivat pienehköt, mukavat illan- tai päivänistujaiset tutulla porukalla.

Ollaan kyllä tuttuja kaikki toisillemme. Meillä vaan on kummallakin isot perheet. Molempien sukulaiset ovat myös keskenään tekemisissä, eli tuntemattomia "toisen puolen" sukulaisia tai ystäviä ei edes taida olla kenelläkään. 

Jos kutsuttaisiin ihan pelkät sisarukset perheineen, niin siitäkin tulisi jo 50. 

Kahdenkymmenen hengen illanistujaisia meillä kutsutaan torstaiksi :D

ap

Vierailija
19/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No teinit tuskin viihtyy, jos nakitat heille pikkulasten aarteenetsintäleikit

Vierailija
20/57 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainbileet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän