Ottaisitko miehen jolla on jalkaproteesi?
Häneltä on amputoitu jalka onnettomuuden takia ja hän pystyy liikkumaan normaalisti.
Kommentit (39)
En ottaisi. Normaaleitakin miehiä on tarjolla, en tyytyisi mihinkään jalkapuoleen.
No kunhan ei ole Oscar Pistorius..
Voisin aivan hyvin ottaa. Oon ollut hoitajana joskus ja tottunut näkemään näitä amputoituja raajoja ja proteeseja sen verran että en nää sitä mitenkään ihmeellisenä.
Kyllä. Sitä proteesiahan voisi käyttää vielä kaikenlaisilla tavoilla jos tiedät mitä tarkoitan :)
Kyllä mua ainakin ärsyttäisi jos mies jättäisi jalkaproteesejaan jonnekin sohvalle ja pöydille lojumaan.
No jos omalla miehelläni olisi ollut proteesi tavatessamme niin todellakin. Muutenkin sinkkuna proteesi ei olisi mikään turn-off itsessään, toki riippuu miten ihminen sen itse kokee ja sen kanssa elää. Kunhan onnettomuus on suunnilleen käsitelty ja proteesin kanssa onnistuu elämästä iloitseminen ja niin kai se yleensä onkin, että kuntouduttuaan arvostaa sitä, että on ylipäänsä hengissä.
Harrastan aika paljon liikunnallisia lajeja, kuten hiihtoa, lumikenkäilyä, pyöräilyä, vaellusta jne. mutta ei minulla ole niissä kuitenkaan mikään pätemisen tarve, joten luultavasti mies voisi lähteä kaveriksi edes joskus jonnekin. Jos kemiat siis kohtaisivat, niin joku jalkaproteesi ei ole todellakaan ongelma. Työni teen senioreiden kanssa ja siellä olen nähnyt paljonkin erilaisia proteeseja ja apuvälineistöä.
Proteesi on sivuseikka, ei vaikuta parisuhteeseen silmälaseja enempää.
Ottaisin. Entinen työkaverini menetti jalkansa työonnettomuudessa ja oli hemmetin komea mies. Jalkaproteesia ei huomannut muuten kuin jos hän nosti lahjettaan. Joskus laittoi sen sähköisen tekojalkansa lataukseen piuhalla työpäivän ajaksi.
Olisiko hän mieluummin top vai bottom?
Jos muuten sovimme yhteen, proteesi ei ole todellakaan mikään este.
Se varmaan aina kännis hakkais sua sillä proteesil.
Nuorempana pidin raajan amputointia suunnilleen pahimpana mahdollisena asiana. En edes tiedä miksi se tuntui niin vastenmieliseltä. Enää ei tunnu. Eli voisin kyllä ottaa.
En nyt mielellään, mut en sano ehdoton ei, jos muuten hyvä kokonaisuus.
Miksi ihmeessä en?