Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion tehdä tiaisille ja muille linnuille rivitalon

Vierailija
28.02.2019 |

Tuo pönttöjen väsääminen yksitellen tuntuu joskus vähän työläältä ja olen ajatellut kokeilla erilaista rakennustapaa.
Ostan 4kpl 150mm leveää ja 5m pitkää lautaa ja teen niistä "putken" jotka jaan noin 30 cm osiin väliseinillä ja väliseinien lähelle poraan lentoaukon reiät.
Sen voi asentaa joko pysty tai vaakaasentoon,itse ajattelin laittaa vaakaan kuusiaidan huomaan.

Tämä on eräänlainen epätieteellinen koe että miten linnut suhtautuu tällaiseen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta tapasin töiden kautta kerran sellaisen asiakkaan, joka oli tehnyt tontilleen paljon pönttöjä linnuille. Ei siinä vielä mitään, mutta kun niissä pöntöissä oli jopa lattialämmitys. 😊

Aivan mahtavaa! On lintujen kelvannut pesiytyä rauhassa talven ajaks lämpimään. ❤️

Vierailija
22/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnut ei tykkää asua lähellä toisiaan, kovat taistelut reviireistä. Olen tehnyt 55 pönttöä, niitä on pitkin tonttia ja metsässä. Kohta alkaa puhdistus ja fiksaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätavallisen järkevä/kiva juttu vrt. näiden niin kuin höynien väsäämät "tositvee-mun mies sitä-kikkare- mitä teen olen ruma/kaunis-läski/timmi"-ynnä muihin vastaaviin fantsun kiinnostaviin aiheisiin!!

Jep!! 😁

Vierailija
24/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vuosia ”paritalo”. Koskaan ei ollut asukkaita kuin toisessa puolessa kerrallaan.