Auttakaa, pomolta tuli viesti "tuo samalla kuuppa kun tulet töihin" Mitä ihmettä minun pitää viedä?
Googletin kyllä mutta työ on toimistohommaa eikä liity millään tavalla saunomiseen tai vesiastioihin? Mikä muu kuuppa voi olla? Pomoa en saa kiinni.
Kommentit (33)
Kerro sit mitä se halusi, kiinnostaa😂
Jos se haluaa kuupan lamppuun eli sellasen lasisen kuvun lamppuun.
Lumilapio.
Täällä lumen, viljan tms. lapioimiseen käytetty iso lapio.
Lampun kupua myös sanotaan kuupaksi.
Veisin saunakauhan. Sellaisen lyhytvartisen ja muovisen. Kuupaksi meillä niitä nimitetään. Jos ei olekaan se mitä tilattiin, näyttäisin saamani viestin ja kysyisin mitä kuuppaa sillä mahdettiin tarkoittaa. Veikkaan että autocorrect on tehnyt pomollesi tepposet.
Faith kirjoitti:
Jotkut käyttävät kuuppa-sanaa päästä, mutta se olisi vähän loukkaavaa, jos pomo kehottaisi tuomaan pään mukana...
Mutta jos ap onkin Virpi Butt?
Vierailija kirjoitti:
Veisin saunakauhan. Sellaisen lyhytvartisen ja muovisen. Kuupaksi meillä niitä nimitetään. Jos ei olekaan se mitä tilattiin, näyttäisin saamani viestin ja kysyisin mitä kuuppaa sillä mahdettiin tarkoittaa. Veikkaan että autocorrect on tehnyt pomollesi tepposet.
Tuohan on nappo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on nappo.
Jossain nappo, toisaalla kuuppa. Oletko kovinkin nuori kun tulee yllärinä että Suomessa on useita eri murrealueita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on nappo.
Jossain nappo, toisaalla kuuppa. Oletko kovinkin nuori kun tulee yllärinä että Suomessa on useita eri murrealueita?
Oonpa kuullu sanottavan myös napuksi
Hei lapiotahan se varmaan tarkoittaa, on niitä kuuppalapioita! Onks teil satanu lunta nyt?
Lukekaa hyvät ihmiset aloitus ennen kun kommentoitte. Miksi jankkaatte että kysy pomolta kun ap sanoo ettei saa pomoa kiinni.
Vie sille tekotussu. Perusteet: kuuppaa vailla eli päätä. Jos/kun miesoletettu kyseessä (nainen olisi ilmaissut asian selkeämmin) et voi viedä sille sellaista irtopäätä/kampaamopäätä, joten tuo on kiertoilmaus silikoniselle pillulle, jota on nyt vailla siellä.
Pomo tarkoitti tätä:
https://www.valaisingronlund.fi/tuotteet/design-by-gronlund/kuuppa
eli Kuuppa-valaisinta :D Olen uusi työpaikalla eikä kaikki termit olleet minulle vielä selvillä, mikä lienee ihan ymmärrettävää.
No, nyt on Kuuppa-valaisin hoidettu paikalle!
(En kyllä itse maksaisi mistään lampusta lähemmäs 400€)
Ap
Oletko harkinnut koomikon uraa? Älä jätä leipätyötäsi.