Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikäs tää uusi rekisteröitymispakko on, kun vastaa aloitusviestiin. Muihin saa kommentoida?

Vierailija
28.02.2019 |

Niin että mitä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sellainen on?

Vierailija
2/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, enpäs ole ennemmin huomannutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sellainen on?

Testaa vastata jonkun aloittajan viestiin!

Onks tää joku penalttijuttu nyt?

Vierailija
4/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, enpäs ole ennemmin huomannutkaan.

En minäkään, vaikka vastasin tähän aloitusviestiin.

nro 1

Vierailija
5/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sellainen on?

Kokeile kommentoida lainaamalla ap:n viesti. Ei onnistu ainakaan minulla vaan pyytää kirjautumaan

Vierailija
6/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sellainen on?

Testaa vastata jonkun aloittajan viestiin!

Onks tää joku penalttijuttu nyt?

Niinhän mä tein.

Vierailija
7/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ensimmäinen pitäisi lainata? Jos et muista mitä siinä lukee niin avaa se toiseen välilehteen. Ketjuista tulee turhaan pitkiä kun kaikki lainaa aloitusta.

Vierailija
8/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloitusta lainata.

Vierailija
9/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ensimmäinen pitäisi lainata? Jos et muista mitä siinä lukee niin avaa se toiseen välilehteen. Ketjuista tulee turhaan pitkiä kun kaikki lainaa aloitusta.

Kiitos!

Vierailija
10/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se pakollista olekaan, mutta onhan tuo nyt hölmöä. Itse kyllä lainaan usein siksi, että lihavoin sieltä jonkin kohdan, jota kommentoin. Tai jos on useita kysymyksiä, on helpompi kirjoittaa vastaukset lainaukseen.

Vierailija
11/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo on aivan uusi ominaisuus ja vähän kummallinen kyllä.

Vierailija
12/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites mä onnistuin vastaamaan aloitukseen rekisteröitymättä?

nro 1

Vierailija
13/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee heti niin paljon vastauksia, että lainaan aloittajaa. Monia kommentteja ehtinyt jo siihen väliin. Varsinkin jos lyhyesti vastaa on luettavamman näköistä.

Vierailija
14/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi lainauksen voi vielä tehdä käsin.

Vierailija kirjoitti:

Niin että mitä?

Niin että sitä.

Vierailija
15/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virhe otsikossa Piti lukea lainaa eikä vastaa -toiminto. Hädissäni sen kirjoitin, että mennäänkö tässä kohti rekisteröintiä vähän kerrassaan.

Vierailija
16/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se pakollista olekaan, mutta onhan tuo nyt hölmöä. Itse kyllä lainaan usein siksi, että lihavoin sieltä jonkin kohdan, jota kommentoin. Tai jos on useita kysymyksiä, on helpompi kirjoittaa vastaukset lainaukseen.

No lainaa jotain toista, pyyhi toinen teksti pois quotesta ja laita aloittajan teksti tilalle. Lisää työtä, mutta saat mitä haluat.

Vierailija
17/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites mä onnistuin vastaamaan aloitukseen rekisteröitymättä?

nro 1

vastasit ketjuun, et aloituskommenttiin. Aloitusviestissä on nuo painikkeet, puhekupla ja lainausmerkit. Jos kirjoittaa vastauksen suoraan alas, pystyy kyllä kommentoimaan.

Vierailija
18/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lainaa jotain toista, pyyhi toinen teksti pois quotesta ja laita aloittajan teksti tilalle. Lisää työtä, mutta saat mitä haluat.

No kyllä minä tällaiset itsekin osaan, mutta nyt olikin kyse hölmöstä uudistuksesta ja siitä, miksi aloitusviestiä pitäisi lainata. Kyllähän tähän voisi itsekin aina käsin lisätä nuo quote-komennot, mutta ei se silti tarkoita vielä sitä, että tuo lainaustoimintonäppäin kannattaa poistaa.

Vierailija
19/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sellainen on?

Kokeile kommentoida lainaamalla ap:n viesti. Ei onnistu ainakaan minulla vaan pyytää kirjautumaan

Ne quote tagit kirjoittaa itse. Ei se ole sen vaikeaa kuin

teksti [/"quote] (jälkimmäisen quoten lainausmerkki pitää poistaa, että lainaus toimii oikein).

Vierailija
20/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mitä?

Erittäin järkevä uudistus. Nyt ei pysty enää lainaamaan avausviestiä ilman rekkaamista.