Millaisia rumia haukkumanimiä olet kuullut miesten antavan vaimoilleen?
Mua kutsuttiin sikanaudaksi,äitini oli rasvasyltty ja viimeisin haukkumanimi minusta oli karvaperse.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:18"]
Muija kuulostaa monista ihmisistä vastenmieliseltä ja haukkumanimeltä. Mutta Helsingissä 80-90 luvulla melkein jokainen kundi sanoi tyttöystäväänsä muijaksi joten kai se alkuperältään vanha sana kääntyi stadin slangissa ihan normaaliksi nimityksesksi. Korvaamaan sana tyttöystävä tai vaimo.
[/quote]
Juu, ei meillä. Eikä monella muullakaan. Että jos sä olet siihen alistunut niin ok. Älä puhu tyhjiä.
Pallinaama. Kuulin tämän kuntosalilla, mies puhui vaimolleen/tyttöystävälleen.
ensimmäinen ex-mieheni nimitteli vaikka millä sanoilla,kusipää oli yleisin. toiselle ex-mieheni sanoi vain kerran hulluksi akaksi.
Ex käyttänyt idioottia, huoraa ja pahin on reppuvittu. Nykyinen mies ei nimittele.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 05:30"]
Mua kutsuttiin sikanaudaksi,äitini oli rasvasyltty ja viimeisin haukkumanimi minusta oli karvaperse.
[/quote]
Olen kuullut joidenkin miesten nimittävän vaimoaan emännäksi.
[/quote]
Exälle mä olin huora, noita ja lehmä. Nykyinen mies ei ole koskaan nimitellyt mitenkään.
[/quote]
Muija kuulostaa monista ihmisistä vastenmieliseltä ja haukkumanimeltä. Mutta Helsingissä 80-90 luvulla melkein jokainen kundi sanoi tyttöystäväänsä muijaksi joten kai se alkuperältään vanha sana kääntyi stadin slangissa ihan normaaliksi nimityksesksi. Korvaamaan sana tyttöystävä tai vaimo.
Kuulin vaan ex-miehen ystävän kerran toteavan ihan pokalla avovaimolleen, että "ottaako läski soosia?" Minä en tuollaista kuuntelis...