Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha kesätyötodistus hukassa, kannattaako laittaa ansioluetteloon?

Vierailija
27.02.2019 |

Kyseistä työpaikkaa ei ole ollut olemassa vuosiin ja todistus on ties missä, joten kannattaako merkata CV:seen tätä vai epäilevätkö huijariksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/7 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan. Voit sanoa että todistus on hukassa. Ei ne niitä yleensä muutenkaan tarkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan CV:hen vain ne työpaikkani, joiden mainitsemisesta koen olevan hyötyä. Oli todistus tai ei.

Vierailija
4/7 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt mitään vanhoja kesätyötodistuksia edes kyselee? Laita ihmeessä, jos koet että kokemus on relevanttia.

Vierailija
5/7 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai laitat.

Fakta on se että olet tehnyt ne työt, eikä se fakta lakkaa olemasta vaikka joku paperi onkin kateissa.

Et ole ainoa, voit olla varma että haastattelija on moneen kertaan käynyt läpi tilanteet joossa yksi jos toinen paperi on vuosien varrella hukkunut.

Vierailija
6/7 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä kaikki todistukset kateissa eli en löydä muuton jäljiltä kansiota, jossa ne ovat. Todellakin laitan silti kaiken relevantin työkokemuksen, jos haen töitä! Jollain kesätyöpaikalla ei ole edes merkitystä ellet ole niin nuori, ettei "oikeaa" työkokemusta ole vielä kertynyt.

Vierailija
7/7 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan CV:hen vain ne työpaikkani, joiden mainitsemisesta koen olevan hyötyä. Oli todistus tai ei.

Ja sitten ihmettelevät miksi cv:ssä on aukkoja, luulevat vielä että olisi ollut työttömänä