Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut pitävät meitä ilmaisena lastenhoitopalveluna!!

Vierailija
27.02.2019 |

Olen kotona lasteni kanssa (2kpl) ja koska isompikin lapsista (5v) on "vain" kotihoidossa, yritän mahdollistaa hänelle kaverisuhteet parhaani mukaan. Hänellä on kyllä harrastuksia joissa saa olla ystävien kanssa, mutta mielestäni tarvitsee jo ihan leikkikavereita. Kyselen ystävieni ja tuttujeni lapsia meille kylään tuon tuosta. Meillä on kavereita kylässä ainakin kaksi kertaa viikossa. Kuitenkaan vain yksi näistä viidestä kaverista (siis heidän vanhenpansa) on kysynyt meidän lasta heille. Minua ärsyttää tämä, mutta jos en pyydä heitä meille, ei lapseni saa leikkiseuraa ollenkaan. Mikä siinä on ettei osata olla vastavuoroisia? Olen kyllä yrittänyt vinkata että "voihan meidän ****** tulla teille seuraavaksi?"mutta kutsua ei koskaan vain tule. En kehtaa soittaakaan kysyäkseni voiko meidän muksu tulle nyt teille, koska niin nyt ei vaan voi tehdä.

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi saa kutsun kylään kaverille, sovitaan lähtiessä että seuraavan kerran sitten treffit toisen luona. Eikö vain??? Eikö tämä ole ihan kirjoittamaton sääntö.

Ap

Vierailija
2/3 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi saa itse valitsemia kavereita kyllä esikoulussa viimeistään. Jos tapaamiset on yksipuolisia, en pyytäisi enää. Kunhan lapsesi näkee ikäisiään niin kyllä se riittää viisivuotiaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yleensä vaihdellaan viestejä puolin ja toisin että milloin sopisi lasten leikkiä ja sitten viimeisenä sovitaan että kenen luona ollaan. Ihan hyvin voit sanoa että lapsesi haluaisi tulla kaverin luo leikkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän