Miten tulkita haamut??
Heissan! Näitä ketjuja on tästä aiheesta jo muutama, mutt silti alotan uuden! Tilanne se, että eilen piti alkaa menkat. Toissapäivänä tein 2 liuskatestiä joihin tuli selvästi erotettava haamu testiajan sisällä, eilen tein rfsu:n tikun ja siihen piirtyi myös haamu jonka selvästi näki. Tänään aamulla tein vielä yhden rfsu -merkkisen tikkutestin, johon tuli myös samanlainen haamu. Tunti sitten tein vielä clear blue digitalin ja siihen tuli raskaana 1-2. Älkää naurako mua näiden testien määrästä!😂 Mua ahdistaa jotenkin se, ettei viivat oo tummunut. Tosin ei oo myöskään haalistunut. Onko tää ihan normaalia tässä vaiheessa, kun viikkoja pitäis olla 4+2? Kaks keskenmenoa takana niin oon ihan pelko p*rseessä...
Kommentit (5)
No mulle tuli ennen menkkoja edeltävänä päivänä haamu, menkkojen alku aamuna haamu, sit illalla tuli clearbluen testillä vahva plussa. Ja siis noilla Frsun tikuilla tuli haamuja. Kyllä mä uskon, että sä olet raskaana. Kokeile vielä myöhemmin muuta testiä! Onnea!
Kokeilin vielä cb digiä viikko sitten ja tuli 3+ 😊
-ap
Kummitus, aave tai haamu on uskomuksissa kuolleen ihmisen tai eläimen sielu, joka kulkee elävien maailmassa, usein samoilla paikoilla kuin eläessään
Viikkoja siis vasta 4+1...
ap