Siis eikö Viking Linen laivoilla saa enää kuvata?
Kommentit (5)
Siis, Virossa ainakin semmoset lait, ettei muita hlöitä saa kuvata, niin että heidät voisi tunnistaa. Viron lait pätevät Viking Linella, virolainen yritys.
Siis mitä oon mä kuvannut useinkin? Ja ihan avoimesti, ei ole ketään haitannut. En nyt tietenkään tarkoituksella kenestäkään henkilöstä.
Kai sitä omasta perheestä voi ottaa kuvan.
Mutta kun te pseudoeläjät kuvaatte muita, muiden lapsia, niin ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Siis, Virossa ainakin semmoset lait, ettei muita hlöitä saa kuvata, niin että heidät voisi tunnistaa. Viron lait pätevät Viking Linella, virolainen yritys.
Tallink on eestiläinen. Viking Line on ahvenanmaalainen. Ainakaan viimeksi kukaan ei kieltänyt minua kuvaamasta Viking Gracella. Toisaalta, tulin eilen Tallink-Siljan Baltic Princessiltä kotiin. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota siihen, että kuvasin siellä. Kukaan ei myöskään ole vaatinut minua poistamaan Facebook-sivuilla olevia, Tallinkin laivalla kuvattuja kuvia, joissa näkyy tunnistettavia ihmisiä.
Jos oikein muistan, laivalla pätee a) sen maan lait, jonka rekisterissä laiva on ja b) sen maan lait, jonka alueella laiva on. Ristiriitatilanteesta en tiedä.
Nousi kyllä Viking Linen pisteet kun pistivät de Twitin kuriin! 👍