Planeetta X
Onko täällä muita, jotka pitävät mahdollisena tai tn, että ilmastonmuutokset johtuisivat planeetan tulosta aurinkokuntaamme?
Onko teillä havaintoja uudesta planeetasta? Se olisi joidenkin lähteiden mukaan tulossa suunnasta, josta vaikea havaita.
Itse en ole havainnut muuta, kuin mielestäni auringon valon kirkkaus vaikuttaa suuremmalta aurinkoisina päivinä kuin joskus 10-20 vuotta sitten.
Uskotteko, että Nasa salaisi tilanteen?
Kommentit (15)
Näen joskus kuun vieressä toisen ääriviivan. Se on hyvin himmeä, lähes olematon, mutta se on siellä. Katsokaa vaikka. Tuo kaari on seurusta siitä, että ylimääräinen planeetta yrittää piilotella kuun takana.
Netistä löytyy kaikenlaista tietoa, lisääkö joku sinne harhauttaakseen.
Olihan Nasa jossain vaiheessa löytänyt planeetan, mutta poistanut sittemmin tiedot.
Ainakin varmaan syytä olla hereillä
Pitääpä katsoa näenkö kuun takana tuon havainnon. Nibiru-nimeä käytetään myös planeetta xstä.
Onko jollain täällä käsitys Nibirusta?
Olen kyllä havainnut kaukoputkellani jotain planeetta x:n kaltaista taivaalla. Pitää tutkia illalla tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä havainnut kaukoputkellani jotain planeetta x:n kaltaista taivaalla. Pitää tutkia illalla tarkemmin.
Määki olen havainnut pullonpohjan läpi tiirailtuani jotain nipirun tapasta.
Pittää tutkia illalla uuestaan.
Kiinnostava aihe, lyhyt ketju. Kai tästä maailmalla puhutaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määki olen havainnut pullonpohjan läpi tiirailtuani jotain nipirun tapasta.
Pittää tutkia illalla uuestaan.
Hhahah tää oli hauska oikeasti :) Paljon kun pullon läpi katsot saattaa ilmestyä useampikin nipiru ja pieniä miehiä kahville tulla :)
Minusta mielenkiintoinen oli MJ n postmortyymi levy
Excape
Ihan naurettava ajatus. Maailmanloppua ennustaa joku tasaisesti 50 vuoden välein. Jännää, miten se alkoi sieltä vuoden nolla tienoilta. Ihminen on lajina 250000 vuotta vanha. Mutta jos ajattelee tämän hetkistä holtitonta väestönkasvua, niin olisihan se mieto maailmanloppu jo ihan paikallaan.
Eikö tämä pöpikikkare jo märehditty vuosina 1999 ja 2012? Vai oletteko syntyneet vasta siinä kohtaa, että missasitte molemmat Nipirun 100% varmat saapumiset??
PS
Maailmassa on tolkuton määrä tähtiharrastajia, joiden joukossa on huomattava määrä ihmisiä, joiden laitteistot ovat ammattitasoa. Olemmeko mekin kaikki mukana tässä salaliitossa kun kukaan ei ole havainnut mitään? Jo vuonna 1999 minua käskettiin suuntaamaan putkea milloin mihinkin kohtaan taivasta ja kun totesin ettei siellä ole mitään hassua minua epäiltiin CIA:n agentiksi.......
Vierailija kirjoitti:
Näen joskus kuun vieressä toisen ääriviivan. Se on hyvin himmeä, lähes olematon, mutta se on siellä. Katsokaa vaikka. Tuo kaari on seurusta siitä, että ylimääräinen planeetta yrittää piilotella kuun takana.
Kuu kiertää Maata, joka kiertää Aurinkoa. Pohdi hetki millainen rata vaaditaan kohti kiitävältä Nipirulta, jotta se pysyisi kaiken aikaa Kuun takana.......
Tosi kirkas on valo nykyään kirkkaalla taivaalla ja lämpötila nousee näillä main....
Kerrotaankohan meille kaikkea?
Selittäisi kyllä ilmastomuutokset