Miten laittaudut sekasaunaan?
Kommentit (44)
Emmmämitään pukedum mää meen sinneem sekasinm.
Laitan letunlevittäjän valmiiksi paikoilleen.
Etsin uimapuvun. Pyyhe voi jäädä suihkun puolelle.
Täydet meikit tietty ja pikkumusta päällä. Luikkari saunalaukku vielä messiin, niin kaikki on tiptop.
Käytän penispumppua koko päivän ja sen jälkeen on hyvä mennä jättimelan kanssa saunomaan.
Mä olen ollut viimeksi sekasaunassa kaverin mökillä arvattavasti juhannuksena 95 tai 96?
Olin alasti. Naispuolisilla oli uimapuvut.
"Laittaudut"
Öööh, samalla tavoin kuin laittaudun soolosaunaankin eli otan vaatteet pois ja käyn pesulla.
M40
Vierailija kirjoitti:
Väärin menee. Uimapuvussa ei saunota, piste. Voit ottaa puhtaan pyyhkeen jos olet häveliästä tyyppiä. Kannattaa siis varata kaksi pyyhettä mukaan.
Letitä perskarvani ja rasvaan rektuumini
Martti 65v
Luen av-palstalta neuvoja ja menen Munsalan kansallispuvussa penispumppu kainalossa, reiät rasvattuna ja tissit ojossa. Pyyhe saa jäädä naulaan ja korkkarit eteiseen
Otan rahaa mukaan yleisen saunan saunamaksua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kunnioitusta muita saunojia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kunnioitusta muita saunojia kohtaan.
Tarkenna vähän? Sompasauna on Helsingin ainoa ilmainen yleinen sauna. Muissa on maksettava pääsymaksu.
Ole hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin menee. Uimapuvussa ei saunota, piste. Voit ottaa puhtaan pyyhkeen jos olet häveliästä tyyppiä. Kannattaa siis varata kaksi pyyhettä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Luen av-palstalta neuvoja ja menen Munsalan kansallispuvussa penispumppu kainalossa, reiät rasvattuna ja tissit ojossa. Pyyhe saa jäädä naulaan ja korkkarit eteiseen
Tässä hyvä ohje kaikille.
Käyn plastiikkakirurgilta hakemassa kunnon mahtilötkön tämän nykyisen makaronin tilalle.
Pukeudun noita-akaksi ja kjäh kjähittelen lauteilla iso lierihattu päässä.
Ulkomaalaisten miesten kansa niin olet tietenkin alasti, suomalaisia miehiä jos mukana niin bikinit/uikkarit sekä pyyhe päällä.