Mies huomenna lähdössä kertausharjoituksiin mitä kaikkia pitää pakata mukaan
Ruokaa olen tehnyt ja välipaloja, lämmintä vaatetta ja pyyhe on laitettu, onko muuta?
Kommentit (32)
Ei mitään. Valtio pitää kyllä lapsestaan huolen.
Rynnäkkökivääri ja maastopuku kannattaa varuuksi laittaa mukaan.
Voitte kerrata myös solmujen tekemistä ym eloon jäämisen kannalta hyödyllisiä juttuja.
Muistithan laittaa unilelun ja lemppari iltasatukirjan?
Kondomeja varmuuden vuoksi ja jos sattuu löytämään iltavapailla partnenin suikkareita varten, niin makusellaisia.
Ei kai sinustakaan olisi kivaa jos miehesi maistuisi sissijuustolta ja pesemättömiltä genitaaleilta jos paikallinen baariruusu sattuu hellyyttä soturille antamaan?
Hammasharjaa ja tahnaa en saanut talon puolesta kertausharjoituksissa. Muuten tuli muistaakseni kaikki.
Taskumatti ja pari täyttöpulloa votkaa.
Vierailija kirjoitti:
Taskumatti ja pari täyttöpulloa votkaa.
Tuli mieleeni inttimuisto.
Poltin piippua armeija-aikana ja loppusodassa upseerikokelaat tulivat Lohtajalla kyselemään piippua lainaksi.
Lainasin kun sattui olemaan varapiippu matkassa ja tietäähän sen miltä briar piippu maistui seuraavana aamuna yön lainaamisen jälkeen.
Siltähän se maistui, mutta olivat onneksi polttaneet maltilla ja pesä oli vielä kunnossa käyttöä varten :-)
Fleshlight tai vastaava tekopimpero, jos on pitkä metsäreissu.
Rahaa tarpeeksi mielummin luottokortti. Että on miehellä ei varaa tarjota misukoille kun käyvät viihteellä ravintoloissa.
vodkaa. meillä yks lähti tokana päivänä pois ku oli ammunnan kertausta, otti aamupalaksi vähän liian ison huikan pullosta.
Miehesi saattaa tuumata "tästä mä tykkään, tänne mä jään", kun pääsee kerrankin miesten hommiin pois hössöttävän vaimon ikeestä.
Anna sotilas itse pakkaa... 😂 Kai tämä oli läppä?
Käteistä sotkuautoon, jos ei umpimetsässä korttilaite saa yhteyttä. Puukko ja valaisin varaparistoin. Sukkia ehkä jotkut ja omat kalsarit ja pyyhe, hammasharja, partahöylä.
Unohda ne eväsleivät. Ruokaa tulee kyllä, eikä ne leivät säily. Herkut on toki kivoja.
Kyllä se siellä pärjää, kunhan on henkkarit mukana. Valtio huolehtii... Voihan se sotilas olla joko metsässä tai kassulla koko ajan, ei sitä vielä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
vodkaa. meillä yks lähti tokana päivänä pois ku oli ammunnan kertausta, otti aamupalaksi vähän liian ison huikan pullosta.
No kun siellä on nykyään nollatoleranssi viinahommille. Ei siis kannata.
Sun ei kai tarvitse pakata mitään, jollet ole itse lähdössä matkalle?
Prepaid jotta voi soittaa sivusuhteelleen.
Niin ja tietysti pesuvälineet olen laittanut.
Ap