Kerro kuvin miltä näyttää mielestäsi vähän ehkä eksoottisen näköinen nainen
Eli miten kuvailisit tai mitä mielikuvia herättää ulkonäöltään vähän eksoottisen näköiseksi kuvailtu nainen...tai miltä hän voisi näyttää.
Kommentit (17)
Entä voiko olla eksoottinen jos on vaalea iho?
Tulee eksoottisesta mieleen sellainen mustatukkainen ja vaaleaihoinen nainen...vähän niinkuin Lumikki :)
Tämä: https://usercontent1.hubstatic.com/12658882.jpg vihreät silmät on eksoottisimman näköiset
Vierailija kirjoitti:
Entä voiko olla eksoottinen jos on vaalea iho?
Voi... Ninja Sarasalo esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Just joku puoliksi suomalainen. Tummat piirteet, vähän kuin Sara Chafak on suomen mittapuulla eksoottisen näköinen.
Mun mielestä on tosi eksoottisen näköinen, eikä vähän...
Semmonen et vaikea sanoa mistä maasta
Ihan vaaleakin voi olla "eksoottinen", Suomessa on esim. sellaisia tyttöjä/naisia, joilla on ihan vaaleansiniset tai -vihreät, muodoltaan aasialaityyppiset silmät.
Yksi kaverini on tällainen; ihan valkoinen iho, vaaleat kissansilmät, vaaleahko tukka, luonnostaan tummat ja ilmeikkäät kulmakarvat. Kun hän laittaa joskus tummanruskeat piilarit silmiin, niin on aivan aasialaisen näköinen kasvoista.
Kasvojen luustokin on sellainen aasialaistyyppinen, hieman leveät/ pyöreät kasvot.
Mun sisko :) ja sil on myos melkein mustat silmat.muaki on usein luultu ulkomaalaseks,riippuen tyylista paljon,mm.puola,aasia(lol),viro
Jos ei näytä selkeästi tietyn maalaiselta on helposti eksoottisen näköinen jossain.
Tummat pitkät hiukset ja mantelisilmät. Oliivi iho ja trooppinen pukeutumistyyli. Iloinen ja avoin luonne. Hyvä ryhti.
Jos ei näytä juntilta harmaahiireltä on eksoottinen, yleensä kaunis jolla ei ole noita em piirteitä, on muka niiiiiin eksoottinen. Junttiasenne sen tekee etää siltä näyttää, rajoittuneisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tummat pitkät hiukset ja mantelisilmät. Oliivi iho ja trooppinen pukeutumistyyli. Iloinen ja avoin luonne. Hyvä ryhti.
Heh heh, just kuin edellinen laitoin kuvan. Paitsi tuolla on itämainen pukeutumistyyli. Itse ajattelin trooppista kukkatoogaa.
Jotkut mallit joilla on uniikit piirteet esim. Winnie Harlow , ihmiset joilla on albinismi ja Melanesian ihmiset.
Just joku puoliksi suomalainen. Tummat piirteet, vähän kuin Sara Chafak on suomen mittapuulla eksoottisen näköinen.