Te, joilla on veriryhmä O, miten usein saatte vatsatauteja?
Kommentit (25)
Meillä on perheessä tosi harvoin vatsatautia, mutta jos se tulee niin kyllä se minuunkin tarttuu. Muuten en ole kipeänä juuri koskaan, ei ole flunssaakaan ollut vuosikausiin. Itse asiassa viimeksi kun olin kipeänä, se oli juuri noro.
Ihan mielenkiinnolla luin tuon uutisen.
Viimeksi taisi olla 10 vuotta sitten.
Ihan tarpeeksi usein olen ollut norossa. Lieneekö tuolla uutisella sitten jotain perää.
KUn lapset (4) olivat pieniä meillä oli vatsatauti kerran vuodessa. Viimeksi on tainnut olla 4-5 vuotta sitten. Ruokamyrkytyksiäkään emme ole saaneet matkoilta, minä ainoana 3x Helsingistä:)
Kaikilla veriryhmä O-
Sain mahataudin ekaa kertaa elämässäni 30-vuotiaana. Toivottavasti seuraavaan menee yhtä kauan.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 03:21"]
[/quote]
Minulla ei ole koskaan ollut esim. noroa ja normi vatsa/oksennustauti on ollut viimeksi lapsena. Aasiasta olen tosin saanut pari kertaa pahan vatsataudin, mutta luuken sen johtuneen ruuasta.. Veriryhmä O+.
Äidilläni on O ja hän ei ole varmaan koskaan ollut vatsataudissa. Itselläni on A ja olen vähän väliä. Olisikohan muilla seikoilla kuitenkin enemmän vaikutusta kuin jollain veriryhmäominaisuudella.
n. joka toinen vuosi iskee vatsatauti. Yleensä se tarttuu lapsista.
en tiedä veriryhmää,mutta en muista olisiko aikuisiällä ollut ikinä muuta kuin "itse aiheutettua" vatsatautia,räkätautiakaan ei ole ollut vuosiin,mutta nyt kun tuli pieni poika perheeseen olen ollut 3kertaa/1v räkätaudissa,johtuuko sitten väsymyksestä vai mistä.
Ei koskaan.
Minulla eikä perheelläni ole koskaan mitään noroja eikä muitakaan ripulitauteja. Mulla veriryhmä on O+ , muiden verta en tiedä.
Olen O ja äärimmäisen harvoin vatsataudissa. Meillä oli noro 2v sitten ja minä oksensin kyllä eniten, että olisiko sitten tuon O-veren syytä.
Hyvin harvoin kipeänä ollenkaan, vatsataudissa kerran tai kaksi kymmenen vuoden aikana suunnilleen. Jos saan taudin, menee se ohi päivässä. O+
Viimeks oli koko perhe vatsataudissa, minä en, O+.
Lasten veriryhmää en tiedä.
Mulle on aikaisemmin tullut todella helposti vatsatauti,nyt ei ole ollut vuoteen.. O+
Miehelläni on O+, eikä ole ollut vatsataudissa sinä aikana kun ollaan tunnettu (10 v). Mulla on B- ja olin norossa muutama vuosi sitten. :)
Ennen jutun lukemista olisin voinut kuvitella, että asia olisi juuri päinvastoin, eli 0-ryhmäläiset sairastavat harvoin vatsatauteja! Näin ainakin minulla ja koko perhelläni. Meillä ei ole koskaan ollut vatsatautia, vaikka meillä on 3 alle kouluikäistä lasta.:)
Ei koskaan. Tai siis lapsena viimeksi. O+
Minulla on kerran aikuisiällä ollut vatsatauti. Kesti alle vourokauden ja oksensin vain kerran. Noroa ei meidän perheessä tietääkseni ole ollut vielä kertaakaan. Veriryhmäni on O-.
up