Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miksi ikinä sotkeennuinkaan joukkeen "johtotehtäviin", haluan irti!

Vierailija
16.02.2013 |

Kaduttaa että aikoinani lähdin innokkaana mukaan tyttäreni harrastukseen, olin vapaaehtoinen joukkuueen johtotehtäviin. Nyt vuoden sisällä on lähtenyt kassanhoitaja ja muutamia muista, ja lopuista vanhemmista ei ole mitään apua, kukaan ei koskaan kerkiä, ei ennätä...Helevetti, en mäkään kerkiäis, jollen tietäisi että homma loppuu ja pysähtyy jollei ihmiset osallistu! Nyt alan oleen tosi loppu tän touhun kanssa, joten vaihtoehtoina on on melkein tyttäreltä monivuotisen harrastuksen loppuminen, tässä kaupungissa ei toista joukkuetta tytöille tuossa ikäluokassa ole. Jos sanon että lopetan hommani, mutta että tytär jatkaisi silti, tilanne on vähintäänkin outo...Miksi, oi miksi te harrastavien lasten vanhemmat ette osallistu, jonkun ne hommat on tehtävä, eikä muidenkaan kalenterissa ole yhtään enempää tunteja kuin teidän!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on tainnut mennä ilmapiiri niin huonoksi, ettei enää jakseta osallistua.

Vierailija
2/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, kyllä me osallistumme. Tai siis nykyään mies osallistuu. Itse olen illat töitten jälkeen koulussa tai lautakuntien kokouksissa. Kolmen vuoden päästä voin taas osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa että en usko ilmapiirin huonontumiseen, uskon ihan silkkaan laiskuuteen ja siihen et miks osallistua kun muutama hullu uhraa aikaansa jo...Onhan tääkin mielipide kuultu tällä palstalla jo moneen kertaan!

Vierailija
4/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Suuri osa vain jättää lapsen harrastukseen. Jos osallistuu vähänkään enemmän, työmäärä kasvaa koska nämä joiden vanhemmat eivtä osallistu mitenkään, tarvitsevat hekin apua ja turvautuvat siihen ainoaan läsnäolevaan.

Vierailija
5/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on erikseen rahastonhoitaja, joukkueenjohtaja, talkoovastaava, turnausvastaava (t).

Lisäksi jokainen vanhempi on sitoutunut tekemään toimitsijavuorot ja lisäksi vielä talkoovuoroja ammattilaistapahtumissa.

Mitä vanhemmat sitten sanoivatt palavareissa jossa olet kertonut mikä tilanne on?

Vierailija
6/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksen on tarkoitus olla mukavaa, ei pakollinen paha.

Vierailija
7/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei osallistu juuri tuon pelossa että joutuu tekemään liikaa. Ehdottaisin sinullekin että vedät selkeät rajat ja kerrot muille mitä teet ja mitä jää muille.

Itse osallistun ja minulle yritetään upottaa ihan kaikki. Teen sen minkä olen luvannut, muut hommat jätän muille ja jos tekijöitä ei löydy, niin jäävät tekemättä.

Vierailija
8/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuo kommentti tarkoittaa, että harrastuksen on oltava mukavaa...tietysti sen on tarkoitus olla mukavaa, myös mukana olevien vanhempien mielestä! Lasten ei mun mielestä kuulu edes tietää näistä harrastuksiin liittyvistä vanhempien vaikeuksista osallistua, mutta kyllä se harrastaminen muuttuu vaikeammaksi jos vain osa vanhemmista tekee töitä koko joukkueen lasten hyväksi. Ja silloinhan harrastus ei ole enää mukavaa, vaan muuttuu todelliseksi pakoksi!

Vierailija
9/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä ala löytyä "vapaaehtoisuutta" jos toinen vaihtoehto kerran on, että koko homma loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi