Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naispuoliset maalarit hoi!

Vierailija
27.02.2019 |

Kuinka helppoa valmistumisen jälkeen oli saada töitä? Olen ymmärtänyt että monet naispuoliset pintakäsittelijät päätyvät valmistumisen jälkeen muihin hommiin mutta johtuuko se työnsaannin vaikeudesta vai muista syistä?

Itselläni ei ole mitään prinsessakuvitelmia maalarin työstä, likaista, raskasta ja meluista on. Siitä huolimatta haluan rakennusmaalariksi mutta pelottaa että kukaan ei palkkaa töihin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ura rakennusliikkeessä ja naismaalarit ovat kovaa valuuttaa ja työnhaussa päihittävät miehet mennen tullet. Pidät vain pintasi palkka-ja urakkaneuvotteluissa.

Syy yksinkertainen, yleensä naiset tekevät tarkkaa ja siistiä työnjälkeä, jota maalareilta edellytetään ja tietysti kädentaitoa ja silmää.

Käsittääkseni maalarit työllistyvät hyvin.

Vierailija
2/3 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys viestiin 1.

Työn takia auton ajokortti välttämätön ja miellellään auto, mutta ei välttämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismaalareita tuolla raksoilla vilisee paljonkin, kuin myös sähköpuolella olen usein naisia nähnyt. Timpurihommissa ovat vähän harvinaisempia. Siinä tuppaa käymään niin kuin mulle kävi. Otin tilapäisen keikan apparina ja siivoojana, kouluja oon käyny senkin jälkeen, mutta ne näkyy vaan palkassa, ei työtehtävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi