Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta tekee minusta provon!

Vierailija
15.02.2013 |

Olen oikeasti aika lempeä ja diplomaattinen ihminen ja ennen olen paheksunut suuresti palstakiusaajia, provoilijoita, kärjistäjiä jne. mutta jonkun kuukauden tällä palstalla pyörineenä huomaan syyllistyväni itse samaan!

Olen tänäänkin vastannut useampaan ketjuun väittäen olevani jokin muu kuin mitä oikeasti olen, ja vastaukseni on ollut tarkoituksella provosoiva ja muita vähättelevä. Nyt aion kyllä lopettaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 12:39"]

Olen oikeasti aika lempeä ja diplomaattinen ihminen ja ennen olen paheksunut suuresti palstakiusaajia, provoilijoita, kärjistäjiä jne. mutta jonkun kuukauden tällä palstalla pyörineenä huomaan syyllistyväni itse samaan!

Olen tänäänkin vastannut useampaan ketjuun väittäen olevani jokin muu kuin mitä oikeasti olen, ja vastaukseni on ollut tarkoituksella provosoiva ja muita vähättelevä. Nyt aion kyllä lopettaa!

[/quote]

Joo, ei tämä anonyymi some-vittuilu ketään ihmisenä JALOSTA.

Mutta sinänsä minulle on täysin evvk, provoileeko joku vai ei. Mitä väliä! Tämä on ajanvietettä, eikä sillä ole väliä, onko joku aloitus 100% totta vai ei. Jos itse kirjoitan aloituksen jostain näkemästäni/kokemastani, pyrin joka tapauksessa muuttamaan joitain yksityiskohtia, ettei minua/kohdetta tunnisteta.

Vierailija
2/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kirjoittelen Totuudentorvena ja Hovinarrinanne. En muista kirjoittaneeni mitään varsinaista soopaa vaikka aikamoisia provoja varmaan ihmisten mielestä. En myöskään muuntele mitään enkä kirjoittele semmoisia, että jotakin yksityiskohtia tarttis lähteen muutteleen, jotta ei tunnistettaisi. Jos joku tunnistaa, niin mitä väliä. Yksi Palstahirmu se taas vaan täällä kirjoittelee eikä todellakaan usko, että tunnistaisitte minut jossakin kauppakeskuksessa vaikkapa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että täällä monetkin lempeät ja diplomaattiset ihmiset muuttuvat toraisiksi ärsyttäjiksi. Ymmärrettävää ja anteeksiannettavaa! Tämä on paikka jossa kotiäidit, stressaantuneet ylisuorittajat ja muuten vaan ahtaassa karsinassa elävät ihmiset voivat anonyymisti purkaa patoutumansa että sitten taas jaksaa arkea. Mielipiteet ovat täällä varmastikin aika paljon kärjistetympiä kuin normi kohtaamisissa.

Vierailija
4/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 12:57"]

Luulen että täällä monetkin lempeät ja diplomaattiset ihmiset muuttuvat toraisiksi ärsyttäjiksi. Ymmärrettävää ja anteeksiannettavaa! Tämä on paikka jossa kotiäidit, stressaantuneet ylisuorittajat ja muuten vaan ahtaassa karsinassa elävät ihmiset voivat anonyymisti purkaa patoutumansa että sitten taas jaksaa arkea. Mielipiteet ovat täällä varmastikin aika paljon kärjistetympiä kuin normi kohtaamisissa.

[/quote]Asiaa!

eikä tarvi matkustella ruuhkassa terapiaan kun onnistuu av.lla kädenkäänteessä:D

Vierailija
5/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 01:03"]

Asiaa!

eikä tarvi matkustella ruuhkassa terapiaan kun onnistuu av.lla kädenkäänteessä:D

[/quote]

Paitsi että tutkitusti vihan holtiton purkaminen vaan lisää vihaa ja pahaa oloa. Todennäköisemmin siis av:lla tappelemalla saa luotua itselleen terapian tarpeen kuin vältettyä sitä.

Vierailija
6/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 01:14"]

Asiaa!

[/quote]

Paitsi että tutkitusti vihan holtiton purkaminen vaan lisää vihaa ja pahaa oloa. Todennäköisemmin siis av:lla tappelemalla saa luotua itselleen terapian tarpeen kuin vältettyä sitä.

[/quote]

Mutta hetkellistä helpotusta joku voi täällä ilkeilystä kuitenkin saada. Mitä siitä jos viiden vuoden päästä julkinen terveydenhuolto täyttyy paniikkihäiriöisistä ja aggressiivisista ihmisistä jotka itse ovat mielenterveytensä täällä tuhonneet :)

Vierailija
7/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 01:14"]

Asiaa!

[/quote]

[/quote]Aina ei onneks tarvi purkaa vihaa holtittomasti provoillakseen jos on "suoni otsassa" provoilemassa  niin on varmaan ollut avun tarpeessa (myöskin tietoinen siitä) ennen av: n avaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi