Tämän päivän naiset
- Feikit hiukset hiuspidennyksillä
- Feikit huulet injektioilla
- Feikit rinnat
- Feikki perse
- Feikit silmäripset
- Feikit kynnet
- Feikki tiukka pillu (jep, nykyisin on kirurginen toimenpide sen tiukentamiseen)
Feikkiä, feikkiä, feikkiä.
Älä puhu kuinka haluat 'real man' tai Miehen isolla M:lla, jos itse olet 100% feikki nainen.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ei ole feikkihuulia, feikkitissejä eikä feikkipersettä niin miehet itkevät kun naisilla on niin rumat ohuet huulet, pienet tissit ja olematon perse.
Herää kysymys minkä ihmeen takia teette miesten mieliksi näitä "operaatioita"???
Jos en kelpaa sellaisena kuin olen niin sitten olen yksin. Niin helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ei ole feikkihuulia, feikkitissejä eikä feikkipersettä niin miehet itkevät kun naisilla on niin rumat ohuet huulet, pienet tissit ja olematon perse.
Herää kysymys minkä ihmeen takia teette miesten mieliksi näitä "operaatioita"???
Ei ole kysymys ehkä miesten miellyttämisestä vaan ympäristön paineesta. Kuka haluaa olla (selän takana) kutsuttu riippupeppuiseksi tai löysäp*lluiseksi? Ysärillä kukaan ei halunnut olla lauta eikä leveä lantiostaan. Ihanne on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa. On äärettömän paljon rinnoilla koko eroja, pyllyissä eroja ja peppua voi itse jumpata jos niin tahtoo.
Ei kaikki ole niin kiinnostunut siitä miltä toinen näyttää että siitä pitää jotain kriteereitä. Ehkä silloin on itse valinnut itse väärin kumppanin jos sitä toista kiinnostaa ihmisen selluliitti tai missä kohtaa kehoa pitäisi kumppanilla olla lihasta.
Meistä jokainen on vastuussa omasta mielipiteestä. Ei ole jotain yhtä oikeaa tapaa.
Se on surullista ettei anneta ihmisen värjätä harmaita hiuksia jos niin tahtoo tai jumpata jos tahtoo. Milloin oma terveyden vaaliminen muuttuu huonoksi asiaksi jos tahtookin hyvän pyllyn. Ja kun joku tahtoo maksaa että saa sen nyt eikä odota vuoden treenien tulosta, hiustenkasvua.
Entä jos itsellään on vaaleat kulmakarvat niin kuuluuko jättää meikkaamatta ne vain koska ne nyt ovat vaaleat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysymys ehkä miesten miellyttämisestä vaan ympäristön paineesta. Kuka haluaa olla (selän takana) kutsuttu riippupeppuiseksi tai löysäp*lluiseksi? Ysärillä kukaan ei halunnut olla lauta eikä leveä lantiostaan. Ihanne on muuttunut.
Eli huono itsetunto jos antaa ympäristön noin paljon vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten syytä, miten muuten se tällaista olisi?
Olen nainen, itse urheilen miten itse päätän ja pukeudun, meikkaan tavalla josta itse pidän.
Ei minua haittaa jos joku ei meikkaa tai tahtoo olla hoikka tai on jonkun muotoinen.
Raskas ylipaino on huono asia yksilölle itselleen. Mutten tuomitse.
Ei toisia saa arvostella sen perusteella että tahtoo laittaa tekoripset, se on kenties tärkeää hänelle ja tätä ei tunnu ymmärtävän juuri ne naiset jotka eivät tahdo laittaa edes ripsiväriä.
Mutta tässä tuomitsee toisen ihmisen valinnan olla mitä hän on. Se on kuin tekorinnat laittanut sanoisi että kaikkien kuuluisi niin tehdä. Valtaosa naisista jotka laittaa tekorinnat tekee sen sairauden kuten syövän takia, rinnat ovat olemattoman pienet ja tavallisen siis ihan normaalin kokoinen rinta parantaa naisen itsetuntoa. Ei siis ole kyse siitä että nainen olisi itserakas vaan tahtoo olla "normaali". On perin outoa että kaikista naisista leivotaan joku blondi heti jos tekee yhtään mitään ulkonäkönsä eteen.
Miksi nainen ei saa harrastaa liikuntaa oman terveyden edistämisen takia vaan lähdetään äärimmäisyyksiin? Hoikka saa olla -jos ei liiku tai ainakin kaikki kuntosali on kiellettyä. Jos nyt laittaa meikkiä niin se on epäluonnollinen tapa "korostaa" itseään.
Jos joku on hoikka koska ei syö, eikä meikkaa tai värjää hiuksiaan niin silloin tuossa ulkonäkökeskustelussa ihan kaikki 90% muista naisista on hänen mielestään uhka ja heissä on hänestä joku vika kun "luonnollinen kauneus" unohtuu ja kaikki nykyään ovat niin feikkejä. Sillä faktaa on että miltei kaikki naiset joko:
-Laittaa ripset, kulmat tai peittää ihoa meikillä ja ihonhoitotuotteilla.
-Jumppaa jotain kehonosaa parantaakseen (vatsa, peppu).
-Käy kampaajalla.
-Ottaa kynnet, tai huollattaa omia kynsiä, käsiä ja tai jalkoja.
-Käy hoitamassa ihoa.
-Käy sokeroinnissa.
-Solariumissa.
-Hieronnassa ja siihen liittyvissä hoidoissa.
Joku ei edes pese hiuksia shampoolla. Niin tuo mitä sitten itse päättää katsoa huonoksi on todella yksilöllinen. Huonosti voiva ihminen yleensä arvostelee niitä jotka tekevät toisin kuin itse tekee.
Ei ajattele että se mikä tuolle toiselle on tärkeää on oltava yhtä oleellista kuin se että sinä saat olla meikkaamatta jos et koe sitä tarpeelliseksi. Yleensä ihmiset tekevät asioita, joita itse tahtoo ja mikä tuntuu hyvältä.
Älä siis itse tee mitä et itse muilta tahdo saada.
- Feikit rinnat
- Feikki perse
- Feikit silmäripset
- Feikit kynnet
- Feikki tiukka pillu (jep, nykyisin on kirurginen toimenpide sen tiukentamiseen)
= Mulla ei ole mitään näistä, tosin eipä mulla ole miestäkään ollut ikinä, selittänee (iki)sinkkuuteni. Olen liian tylsä ja tavallinen (=ruma). Tollasia feikkejä näkee baareissa ja nehän sieltä baarista lähtevät yön päätteeksi miehen kanssa. Itse lähden kotiin itkemään. Tosin en enää viitsi käydä nöyryyttämässä itseäni baarissa, en ole koskaan sieltä seuraa saanut enkä tule saamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli huono itsetunto jos antaa ympäristön noin paljon vaikuttaa.
Voi olla huono itsetunto mutta voi olla myös että tahtoo itse jotain.
Jos joku haukkuu sinua laudaksi niin se ei ole sinun syy. Mutta on olemassa paljon naisia joilla on vain nännit ja heillä tavallisen kokoinen rintavarustus saa itsetunnon. Näitä leikkauksia on valtaosa rintaleikkauksista! Ei nämä ajattele että rinnat ovat sitten leikkauksen jälkeen omasta mielestä huonot koska otti mitä muut ajattelevat vaan on todella olemassa tilanteita kun täysin rinnaton saa rinnattonuudesta huonon itsetunnon ja siihen kiinnittää muut huomion mutta myös itse tiedostaa asian. Leikkauksen jälkeen ei rintoja ei huomio.
Ulkonäössä voi olla monia muita haittoja joita voi leikata, nenä ja korvat ovat toinen.
Korvien ulonäköleikkaus suoritetaan monelle pienelle lapselle kesäloman aikana, jolloin paraneminen tapahtuu syksyyn mennessä kun palaa kouluun.
Eiköhän noin feikit naiset ole Suomessa harvinaisia. Tässä pätee kysynnän ja tarjonnan laki, eli feikeille naisille on omantyyppiset ottajansa. Olenpahan vain huomannut.
Itse feikkaan vain kevyesti eli meikkaan kevyesti. Miksikö? No, mieheni takia tietysti ja siksi, että näyttäisin kivemmalta. Ihminen on kulttuurinen eläin. Kaikkihan feikkaavat ainakin vaatteilla, hiukset leikkaamalla, dödöllä...Jonkinasteinen feikkailu on siis osa ihmisenä olemista.
Vierailija kirjoitti:
- Feikit rinnat
- Feikki perse
- Feikit silmäripset
- Feikit kynnet
- Feikki tiukka pillu (jep, nykyisin on kirurginen toimenpide sen tiukentamiseen)= Mulla ei ole mitään näistä, tosin eipä mulla ole miestäkään ollut ikinä, selittänee (iki)sinkkuuteni. Olen liian tylsä ja tavallinen (=ruma). Tollasia feikkejä näkee baareissa ja nehän sieltä baarista lähtevät yön päätteeksi miehen kanssa. Itse lähden kotiin itkemään. Tosin en enää viitsi käydä nöyryyttämässä itseäni baarissa, en ole koskaan sieltä seuraa saanut enkä tule saamaankaan.
Tuo sinun asenne on pahin vihollinen.
Olen itse tavallinen nainen ja tavallisen miehen löytänyt vuosia sitten baarista. Etsin ja löysin mukavan miehen.
Baareja on eri tyyppisiä, ehkä kannattaa mennä jonnekin jossa voi tutustua toisenlaisiin ihmisiin?
Yhyy, naiset ovat vääränlaisia, kun ei uli ei saa instabeibeä. Siksi uli haukkuu instabeibeä. Ketju nro miljoona...
Vähän aiheen vierestä mutta tuskimpa miestä haittaa jos p*llu oliskin kiristetty "feikiksi" pääasia että on kireä. Löysästä varmasti tulisi sanomista.
Milloin luonnollista kauneutta on muka ihailtu? Naiset ovat luopuneet korseteista tasan sata vuotta sitten, siihen asti oli itsestäänselvyys, että kaikkien naisten tuli tavoitella luonnottoman kapeaa vyötäröä. Naiset ovat kautta historian ajaneet ja nyppineet ihokarvojaan, käyttäneet peruukkeja, maalanneet ihoaan, kiristäneet yhdestä paikasta ja topanneet toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin luonnollista kauneutta on muka ihailtu? Naiset ovat luopuneet korseteista tasan sata vuotta sitten, siihen asti oli itsestäänselvyys, että kaikkien naisten tuli tavoitella luonnottoman kapeaa vyötäröä. Naiset ovat kautta historian ajaneet ja nyppineet ihokarvojaan, käyttäneet peruukkeja, maalanneet ihoaan, kiristäneet yhdestä paikasta ja topanneet toisesta.
Älä nyt faktalla pilaa hyvää ulinaa :)
Pillun kiristykset 😂 no tätä ei oo kyllä kuultu.
On älyllistäköyhyyttä ajatella että nainen joka laittautuu on tyhmä eikä ansaitse arvostusta.
Sinä tässä näytät ettei sinua voi ottaa tosissaan ja häpäiset vaan muita.