Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva ei nuku ja itkee kaikki yöt. Mies valittaa kun joutuu valvomaan lapsen kanssa, koska minun täytyy saada nukkua!

Vierailija
27.02.2019 |

Olen päivät kotona vauvan kanssa ja mies töissä. En yksinkertaisesti jaksa hoitaa lasta ilman kunnon yöunia.

Mies ei ymmärrä tilannetta alkuunkaan. Tänään mm alkoi kysellä enkö voisi käydä vauvan kanssa kaupassa. Ikävä että miehen riitely uhkaa pilata meidän vauva-ajan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Citymarketissa?

Vierailija
2/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea. Tietenkin mies valvoo, nukkukoon sitten töissä.

Vierailija
4/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida ymmärtää muutkaan, jos tämä on totta. Siis mies käy töissä ja valvoo sen lisäksi kaikki yöt vauvan kanssa? Kyllä tuossa tilanteessa pitäisi vähintään olla niin, että vaikka edes puoliksi jaatte nuo yövalvomiset. Molempien nukkuminen on yhtä tärkeää eli ei se niin voi mennä, että mies ei koskaan nuku, koska sun pitää nukkua. Olet itsekäs ja mies on aiheesta suuttunut.

Vierailija
5/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, että mies riitelee koko ajan. Jaksuhali.

Vierailija
6/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä et äitinä nukkua päivällä yhdessä vauvan kanssa?

Vierailija
7/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teidän ihan välttämätöntä lisääntyä? :)

Vierailija
8/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole Porvoosta, mutta nyt saisi loppua nämä miljoonat jankutukset täällä ja samat aiheet.

Vierailija
9/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä äiti. Miksi ihmeessä olet tehnyt vauvan jos et sitä hoida? Olen itsekin äiti ja valvoin 2 ensimmäistä vuotta koliikkilapsen kanssa. 

Miehesi käy töissä ja tarvitsee yöunensa, että jaksaisi hoitaa työnsä. Muuten jää saamatta ne rahat joilla hän sinua elättää. Ymmärrän hyvin että hän valittaa siitä, että jätät yövalvomiset hänelle. Ero tulee varmasti jos häntä liikaa rasitat. 

Vauvan kanssa voit käydä kaupassa ja kylillä ihan samaan tapaan kuin sinkkunakin ja nukkumaan ehdit sitten kun vauva kasvaa..

Mikä ihme näitä uusavuttomia nykyäitejä vaivaa kun tehdään lapsia ja sitten jonkun muun ne pitäisi hoitaa?

Vierailija
10/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko teidän ihan välttämätöntä lisääntyä? :)

Vahinkolapsi.

Vierailija
11/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä et äitinä nukkua päivällä yhdessä vauvan kanssa?

En pysty nukkuu päivällä kun on valoisaa. Ap

Vierailija
12/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
13/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin odottanut tätä vauva-aikaa ja haluun et kaikki on 100% täydellistä. Nyt mies pilaa kiukuttelullaan kaiken.

Tosta kaupassa käynnistä vielä sen verran, et mies voi käydä kaupassa kotimatkalla omenassa. Se on siis hänen matkan varrella! Haloo?!

Ja mulla on tosi kiire päivät: vauvauinti, äiti-vauva ryhmä, vaunulenkit ja kirppiskäynnit. Lisäksi haluun tavata mun äitikavereita kahvilla tai lounaalla, jotta saan vertaistukea. Ja useimmiten nämä jutut on Helsingin keskustassa, Kaivarissa ja Eirassa missäpäin mun kavereita asuu. Ap

Vierailija
14/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana provo-yritys 

Vierailija
15/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin odottanut tätä vauva-aikaa ja haluun et kaikki on 100% täydellistä. Nyt mies pilaa kiukuttelullaan kaiken.

Tosta kaupassa käynnistä vielä sen verran, et mies voi käydä kaupassa kotimatkalla omenassa. Se on siis hänen matkan varrella! Haloo?!

Ja mulla on tosi kiire päivät: vauvauinti, äiti-vauva ryhmä, vaunulenkit ja kirppiskäynnit. Lisäksi haluun tavata mun äitikavereita kahvilla tai lounaalla, jotta saan vertaistukea. Ja useimmiten nämä jutut on Helsingin keskustassa, Kaivarissa ja Eirassa missäpäin mun kavereita asuu. Ap

Hih, hymyilin ääneen melkein.

Vierailija
16/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy vain ihmetellä kuinka surkean keksit. Tämähän on kuin jonkun murkkuikäisen käsialaa. Kuin kaalikeitto ilman kaalia, jos sallitaan jonkinlainen vertauskuva.

Vierailija
17/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää voi olla, mutta tällaisia minä minä äitejä on varmasti olemassa.

Mistäs ne yksinhuoltajamammojen ja huostaanottojen paljous muuten johtuisi?

Vierailija
18/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykymummo kirjoitti:

Hyvä äiti. Miksi ihmeessä olet tehnyt vauvan jos et sitä hoida? Olen itsekin äiti ja valvoin 2 ensimmäistä vuotta koliikkilapsen kanssa. 

Miehesi käy töissä ja tarvitsee yöunensa, että jaksaisi hoitaa työnsä. Muuten jää saamatta ne rahat joilla hän sinua elättää. Ymmärrän hyvin että hän valittaa siitä, että jätät yövalvomiset hänelle. Ero tulee varmasti jos häntä liikaa rasitat. 

Vauvan kanssa voit käydä kaupassa ja kylillä ihan samaan tapaan kuin sinkkunakin ja nukkumaan ehdit sitten kun vauva kasvaa..

Mikä ihme näitä uusavuttomia nykyäitejä vaivaa kun tehdään lapsia ja sitten jonkun muun ne pitäisi hoitaa?

Nykymummo on myös Porvoosta kuten ap? Koliikki ei kestä kahtaa vuotta. Äitienkin pitää ihan todellisuudessakin nukkua sillointällöin. Ei kukaan voi tosissaan luulla, että vauvat vaan tupsahtaa maailmaan äitien tekeminä. Usein siinä hommassa on isällä ollut ihan aktiivinen rooli.

Vierailija
19/19 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan huono. Ei edes yritystä. Tähän ei ihan jokainen edes pysty! Piristi päivän :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme