Kuka uskoo Niskasen mitaliin?
Mä nimittäin en. Jotenkin se vaan saa tössittyä tänäänkin. Tai sitten muut on vaan nopeempia eli doupatuimpia.
Kyllä inhottaa, kun eivät ole samalla viivalla.
Koska ihan satavarmasti nuo turskanpurijat menestyy jollain kepulilla!
Kommentit (8)
Minä ainakin kannustan suomalaisia, vaikka menestystä ei tällä kertaa tulisi en ala haukkumaan urheilijoitamme niinkuin tällä palstalla usein käy.
Mua vähän säälittää kuinka nuoria haukutaan koko ajan, oli ne sitten urheilijoita, muusikoita tai näyttelijöitä. Pilkataan ulkonäköä ja haukutaan jos ei onnistu, osa jopa toivoo ettei onnistu.
Minusta on hyvä että nuoret tekevät työksensä sitä mistä pitävät ja elättävät itsensä sillä, oli sitten kyse Sara Siepistä, Ellinoorasta, Cheekistä, Risto-Matista tai Saara Aallosta.
En ikinä lähtisi haukkumaan ketään, tekevät paljon töitä ja elättävät itsensä eivätkä makaa kotona ja hae työkkäristä rahaa.
Ei kai se uskon asia ole.
Hiihtäjät hiihtää ja nopein voittaa. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kannustan suomalaisia, vaikka menestystä ei tällä kertaa tulisi en ala haukkumaan urheilijoitamme niinkuin tällä palstalla usein käy.
Mua vähän säälittää kuinka nuoria haukutaan koko ajan, oli ne sitten urheilijoita, muusikoita tai näyttelijöitä. Pilkataan ulkonäköä ja haukutaan jos ei onnistu, osa jopa toivoo ettei onnistu.
Minusta on hyvä että nuoret tekevät työksensä sitä mistä pitävät ja elättävät itsensä sillä, oli sitten kyse Sara Siepistä, Ellinoorasta, Cheekistä, Risto-Matista tai Saara Aallosta.
En ikinä lähtisi haukkumaan ketään, tekevät paljon töitä ja elättävät itsensä eivätkä makaa kotona ja hae työkkäristä rahaa.
Eihän aloittaja Niskasta oikeestaan haukkunutkaan vaan lähinnä noita "douppareita".
Ja onhan tuolla Iivolla tapana höseltää.
Ei tule koko kisoista yhtään mitalia.
Koko jengi vaan turistina lomamatkalla. Onhan se kivaa asua upeassa majapaikassa, ruuat, juomat kaikki valmiina.
Kyllä on iivolla pörssiyhtiö ponssen erinomaiset lääkkeet. Pronssia vähintään saa. Menee kuin hevonen. Olemuskin ontäynnä itseluottamusta. Ainoastaan bolshunov ja joku norjalaisista yhtä hyvillä lääkkeillä saattaa haastaa iivon.
Harmi, että myllylän piti kuolla tekopyhyyden tähden ja nämä sen kuin porskuttaa. Mutta pikku harmi vain. Miljoonia euroja jaossa, joista muruset myös urheilutoimittajille. Olkaamme siis hiljaa ja ihailkaamme lääkeurheilijoiden suorituksia! 😇
Niskanen on neljäs tai viides....tai jotain muuta.
Ei tule näistä kisoista yhtään mitalia. Muut on vaan kovempia, ja jos vauhti riittää, niin sitten ite sössitään mahdollisuudet hermoilun takia.
Riippunee siitäkin pitääkö "säästellä"
Toivon kultaa!