Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin mammat ymmärtävät ettei keskikokoinen mies ole mikään lyhyt?

Vierailija
26.02.2019 |

Kun kuvista olen kattonut niin vaikea erottaa 177cm ja vähän päälle 180cm miehet ja 80-90% naisista näyttävät pienikokoisilta sellaisen vieressä. Myös pahimmat tuntemani pelimiehet ovat suunnilleen sen pituisia joten hyvin näköjään kelpaavat. Tosin livenä ne panonsa pokaavat eivätkä tinderissä.

Mistä johtuu tää mammojen miespituuden harhakäsitys kun pitää kaikenlaisia ma nletti ja k ääpiö herjaa pitää heittää tuon kokoisista miehistä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskikokoista lyhyempikin on normaalipituinen.

Kukin tykkää mistä tykkää, sille ei vaan voi mitään.

Vierailija
2/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei taida olla niinkään "mammojen" ongelma kuin sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 175 cm pitkä, joten minulle tuon pituinen mies on lyhyt.

Vierailija
4/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 154cm ja en kelpuuta alle 180 senttistä miestä. Eikä ole tarvinnutkaan. 

Vierailija
5/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, onko totta että moni nainen vetää tinderissä kaikki alle 185cm vasemmalle paitsi jos se on joku tyyliin yks sadasta komee? Muutama ei-erityisen-pitkä-eikä-kaunis nainen on väittänyt tekevänsä sitä.

- ap

Vierailija
6/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja, onko totta että moni nainen vetää tinderissä kaikki alle 185cm vasemmalle paitsi jos se on joku tyyliin yks sadasta komee? Muutama ei-erityisen-pitkä-eikä-kaunis nainen on väittänyt tekevänsä sitä.

- ap

Todellakin, en edes katso alle 185. 

Vierailija
7/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 154cm ja en kelpuuta alle 180 senttistä miestä. Eikä ole tarvinnutkaan. 

Mistä tiedät etteivät miehet ole valehdelleet pituutensa? Tuolta alhaalta kun nyt kaikki näyttää pitkältä.

Vierailija
8/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 175 cm pitkä, joten minulle tuon pituinen mies on lyhyt.

Jos olisit 190cm, niin olisko sellainen mies lyhyt vai sinä pitkä?

Vierailija
9/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Todellakin, en edes katso alle 185. 

Miten monelle olet kelvannut muuten kuin lyhyt aikaiseksi panoksi?

Vierailija
10/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei taida olla niinkään "mammojen" ongelma kuin sinun.

Miksi olisi mammojen tyhmyys minun ongelma? En minä kelpuuttaisi yli 25v tai rumia naisia kuitenkaan joten mammat taitavat olla vähän eri kohderyhmää.

Ja jos joku nainen valehtelemalla pääse läpi jäämättä kiinni niin olkoot.

- ap

Vierailija
11/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin luonnonvalintajuttu, vähän samalla tapaa kuin miehet hakevat kasvoiltaan kauneimpaa naista mihin statuksellaan yltävät.

Vierailija
12/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja keskikokoista lyhyempikin on normaalipituinen.

Kukin tykkää mistä tykkää, sille ei vaan voi mitään.

Joo, mutta olen valehdellut olevani 180cm ja se on joka kerralla on mennyt läpi. Eli ei ne naisetkaan itse tiedä mistä tykkäävät.

Vierailija
13/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin luonnonvalintajuttu, vähän samalla tapaa kuin miehet hakevat kasvoiltaan kauneimpaa naista mihin statuksellaan yltävät.

Paitsi että keskivertomies voi valehdella olevansa 180cm ja läpi menee mutta naisen mahikset tuskin paranevat jos väittää olevansa kaunis jollei sitä ole.

Vierailija
14/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja jätä sä lyhytkasvuinen vaan ne pitkät miehet meille pitkille naisille. On jo muutenkin niin vaikeata löytää joku.

Vierailija
15/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yli 65kg nainen ei ole enää nainen

Vierailija
16/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, mutta jos olisin niin minulle 160 senttiselle naiselle 185 cm pitkä mies on liian pitkä. Mieheni on 173 cm ja juuri sopiva. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi lyhyt nainen haluaisi pitkän miehen?? Makuja on toki monia.

Vierailija
17/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yli 65kg nainen ei ole enää nainen

Joo ei todellakaan. Ja en edes vilkaise päinkään jos se ei ole joku 16-25v hoikka hottis. Mieluiten joku ulkomaalainen esim latina olis hyvä. Suomessa kun ei edes ole kauniita naisia.

Vierailija
18/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 178-senttinen mies, eikä ole todellakaan vonkaavia naisia puuttunut. Tunnen myös noin 170-senttisiä miehiä, joilla ei ole mitään ongelmaa saada naisia. Sen lisäksi tunnen parimetrisiä miehiä, jotka jäävät naisten suosiossa armotta toiseksi noiden 170-senttisten kanssa.

Tinderistä en osaa sanoa mitään, kun ei ole ikinä eläessäni ollut mitään tarvetta muuhun kuin perinteiseen kontaktinottoon. Jonotusnumeroita sai nuorena poikamiehenä jakaa ja vielä nykyisinkin reilut parikymmentä vuotta rengastettuna löytyy aika paljon naisia, jotka yrittävät uida liiveihin.

Suosittelen, että et ota kompleksia pituudestasi, varsinkin, jos olet se keskipituinen, etkä selkeästi lyhyempi. Jos jollekin naiselle tuottaa ongelmia olla keskipituisen miehen kanssa, niin voin vakuuttaa, että et jää paljosta paitsi.

Vierailija
19/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sinkku, mutta jos olisin niin minulle 160 senttiselle naiselle 185 cm pitkä mies on liian pitkä. Mieheni on 173 cm ja juuri sopiva. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi lyhyt nainen haluaisi pitkän miehen?? Makuja on toki monia.

Niinpä. Monissa muissa maissa missä olen käynyt ei ole mitään ihme pituusfetissiä. Eikä suomessakaan juurikaan ennen kuultu että miehen pitää olla x cm pitkä. Joku 10-15v sitten alkoi toi.

- ap

Vierailija
20/22 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, taas tämä lyhyt mies aloitti saman väännön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi