Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko dominoiva nainen tosiaan niin harvinainen luonnonoikku kuin tuossa ketjussa väitetään?

Vierailija
26.02.2019 |

Tykkään dominoida miestä sängyssä ihan huolella (piiskaus, sträppäys, naisen vaatteisiin pukeminen jne), mutta ole tajunnut olevani niin harvinaista laatua.

Kai meitä muitakin on? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tän nyt sanoisin... Voisin hyvin kuvitella, että voimakastahtoinen naiseni olisi jollekin toiselle miehelle hyvin dominoiva ja kertomuksistaan olen päätellyt, että tällainen rooli on joskus langennutkin.

Mutta hän nauttii suunnattomasti siitä, kun kerrankin suhteessa SAA alistua ja olla se heikompi osapuoli. Seksiinkin tullut paljon lisää vivahteita ja itselleen uudenlaisia orgasmeja.

Eli summa summarum: asia lienee täysin kahden ihmisen välisessä konjuktiossa, eli vastaus on samaan aikaan kyllä ja ei.

Vierailija
2/8 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kaikkea usko, mitä täällä lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan suurin osa tykkää harrastaa tasa-arvoista ja vastavuoroista seksiä enimmäkseen. En ole tavannut näissä merkeissä vielä ketään, joka olisi erityisen kiinnostunut alistamaan toista tai joka kiihottuisi vain altistumisesta ja toisen määrättävänä olemisesta.

Vierailija
4/8 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista haluaa tulla otetuksi kovasti mutta eivät osaa itse pitää kuria sexin aikana yhtään

Vierailija
5/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään dominoida miestä sängyssä ihan huolella (piiskaus, sträppäys, naisen vaatteisiin pukeminen jne), mutta ole tajunnut olevani niin harvinaista laatua.

Kai meitä muitakin on? :)

Valitettavan harvinaisia tuollaset ihanat Naiset. Jos tuollaisen löytäisin palvoisin maailman äärin asti :)

Vierailija
6/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tän nyt sanoisin... Voisin hyvin kuvitella, että voimakastahtoinen naiseni olisi jollekin toiselle miehelle hyvin dominoiva ja kertomuksistaan olen päätellyt, että tällainen rooli on joskus langennutkin.

Mutta hän nauttii suunnattomasti siitä, kun kerrankin suhteessa SAA alistua ja olla se heikompi osapuoli. Seksiinkin tullut paljon lisää vivahteita ja itselleen uudenlaisia orgasmeja.

Eli summa summarum: asia lienee täysin kahden ihmisen välisessä konjuktiossa, eli vastaus on samaan aikaan kyllä ja ei.

En usko, että se on kumppanista kiinni millaisesta seksistä pitää. Sen takia kumppani pitääkin olla juuri itselle sopiva, ettei kumpikaan joudu jäämään mistään paitsi. Itse olen dominoiva nainen ollut aina ja tuskin muuttuu olisi kumppani millainen vain. Jos joku rooli on vain langennut ja muuttuu noin vain, niin ehkä silloin on tehnyt asioita vain kumppania miellyttääkseen.

Vierailija
7/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että se on kumppanista kiinni millaisesta seksistä pitää. Sen takia kumppani pitääkin olla juuri itselle sopiva, ettei kumpikaan joudu jäämään mistään paitsi. Itse olen dominoiva nainen ollut aina ja tuskin muuttuu olisi kumppani millainen vain. Jos joku rooli on vain langennut ja muuttuu noin vain, niin ehkä silloin on tehnyt asioita vain kumppania miellyttääkseen.[/quote]

Itse en ole Dominoivaa Lady koskaan löytänyt vaikka olenkin yrittänyt. Jos Naisen otsassa lukisi Dominoiva... olisin ensimmäisenä jonossa.

Minkä ikäinen Lady olet?

Vierailija
8/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/10 naisista on luonnostaan alistuvia.

9/10 miehistä on luonnostaan dominoivia.

Ongelmia tuleekin silloin, kun alistuva mies yrittää löytää dominoivan naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme