Apua, mitä laitan päälle omaan siviilivihkimiseen?!
Halutaan tulevan puolison kanssa mennä maistraattissa naimisiin, mutta miten sinne voisi pukeutua? Hääpuku vai joku muu mekko? Onko jollain kokemuksia?
Kommentit (10)
Mulla oli polvipituinen coctail-mekko, vähän sellainen erikoinen jossa hulmahtava helma. Oliivinvihreä.
Kesäisissä naturistihäissä ei ole tuotakaan ongelmaa.
Se on teidän juhlanne ja voitte pukeutua siihen miten haluatte. Vaikka gorilla-asuun tai goottipukuihin.
Tiedän pariskunnan jotka menivät naimisiin maistraatissa t-paidoissa ja sortseissa. Itselläni oli mustat siistit housut ja juhlavampi paita. Meillä ei ollut mitään juhlia. Käytiin kolmistaan syömässä vihkimisen jälkeen miehen ja lapsen kanssa.
Miehellä oli puku ja minulla yksinkertainen kotelomekko. Ihan vain siksi tämän verran pukeuduttiin, koska kotiimme oli tulossa sukulaisia hääkahville, emmekä ihan viitsineet siksi farkut jalassa käydä vihillä.
Minulla oli 50-luvun tyylinen musta mekko ja punaiset avokkaat, miehellä musta puku ja tennarit.
Huh, kiitokset vastauksista! Tuli itelleni vaan tietämätön ja tyhmä olo, et voiko sinne mennä ihan mitkä retkut päällä vai ykköset yllä. Niin ja tarkotuksena olisi kesällä pitää pienet juhlat muutaman vieraan kanssa : )
Miten vain. Mulla oli hääpuku, mutta tavallinen juhlava mekkokin olisi käynyt ihan hyvin.