Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko tilata nettikaupoista kun en omista passia enkä hlökorttia

Vierailija
26.02.2019 |

Eli kysymys lähinnä että saanko paketin ulos postista ajokortilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa ajokortilla. Minulla on kyllä passikin mutta en sitä ikinä henkkarina käytä. Tänään viimeksi hain postista paketin ajokortilla. Voit myös tilata pakettiautomaattiin jolloin et tarvitse mitään henkkaria.

Vierailija
2/5 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti saa ajokortilla. Minulla on kyllä passikin mutta en sitä ikinä henkkarina käytä. Tänään viimeksi hain postista paketin ajokortilla. Voit myös tilata pakettiautomaattiin jolloin et tarvitse mitään henkkaria.

Mahtaako vaatepaketit mahtua automaattiin jos on vähän enemmän ostanut. Hlökortti hankittava mutta tiedä sitten milloin kerkiää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako vaatepaketit mahtua automaattiin jos on vähän enemmän ostanut. Hlökortti hankittava mutta tiedä sitten milloin kerkiää.

Mahtuu sinne isojakin paketteja, niitä luukkuja on paljon erikokoisia. Mutta tosiaan ajokortti käy postissa henkkarina, ottavat lukijalla sen viivakoodin siitä.

Vierailija
4/5 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina ei tuu automaattiin vaikka mahtuisikin

Vierailija
5/5 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta jos tilaat ei tule automaattiin ja kaikki suomalaisetkaan verkkokaupat eivät tarjoa sitä mahdollisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi