Voinko tilata nettikaupoista kun en omista passia enkä hlökorttia
Eli kysymys lähinnä että saanko paketin ulos postista ajokortilla?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa ajokortilla. Minulla on kyllä passikin mutta en sitä ikinä henkkarina käytä. Tänään viimeksi hain postista paketin ajokortilla. Voit myös tilata pakettiautomaattiin jolloin et tarvitse mitään henkkaria.
Mahtaako vaatepaketit mahtua automaattiin jos on vähän enemmän ostanut. Hlökortti hankittava mutta tiedä sitten milloin kerkiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa ajokortilla. Minulla on kyllä passikin mutta en sitä ikinä henkkarina käytä. Tänään viimeksi hain postista paketin ajokortilla. Voit myös tilata pakettiautomaattiin jolloin et tarvitse mitään henkkaria.
Mahtaako vaatepaketit mahtua automaattiin jos on vähän enemmän ostanut. Hlökortti hankittava mutta tiedä sitten milloin kerkiää.
Mahtuu sinne isojakin paketteja, niitä luukkuja on paljon erikokoisia. Mutta tosiaan ajokortti käy postissa henkkarina, ottavat lukijalla sen viivakoodin siitä.
Mutta aina ei tuu automaattiin vaikka mahtuisikin
Ulkomailta jos tilaat ei tule automaattiin ja kaikki suomalaisetkaan verkkokaupat eivät tarjoa sitä mahdollisuutta.