Miten saisin miehen laihtumaan 10kg?!
Saattaisi alkaa seksikin kiinnostaa jos maha häviäisi.
Kommentit (44)
Omalle rupesin syöttämään kevytversioita sen lempiruuista ja kylmästi pidetään välillä kasvisruokapäiviä, minä siis kokkaan ja mies joko syö tai kuolee nälkään. Yllättävää kyllä ihastui kasvispihveihin ja ihan pyytää tekemään kun on hyvää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette osta mitään herkkuja kotiin, eikä sokerisia limuja, jädejä, keksejä, sipsejä. Ostakaa paljon kaikkea terveellistä, niin että jääkaapista löytyy aina esim omena. Pilko sille valmiiksi vihanneksia ja hedelmiä. Jos se tissuttelee, rajoita juomista.
Ette osta? Niin minkäs teen jos mies ostaa? Eikä halua mitään pilkottuja kasviksia? Miten aikuisen ihmisen juomista rajoitetaan? Niin ja tosiaan mies itsekin haluaa laihtua ja on jo kolme kertaa onnistunutkin männävuosina, mutta joka kerta lihonut takaisin. Ap
Teidän pitää vaan keskustella asiasta. Sun pitää päättää, rakastatko häntä sellaisena kuin hän on, vai onko se kiloista kiinni. Pakottaa ei voi, eikä huomaamatta laihduttaa toista. Mutta jos hän haluaa laihtua, voit tukea, mutta se edellyttää häneltäkin yritystä.
Alkoholin juonti on asia, johon voi ottaa tiukankin kannan.
Musta se on huijaamista ja pettämistä jos suhteessa kovasti muuttuu. Jos on alkanut suhteeseen sutjakan, liikkuvan ja iloisen ihmisen kanssa niin on siitä lupa ottaa nokkiinsa jos toinen pesiytyy sohvalle kaljan ja mässyn kanssa eikä jaksa//huvita mikään.
Omalla ukolla tullut melkein 20 kiloa lisää kahdessa vuodessa!
Kyllä mua surettaa kun ei jaksa mitään, hiki tippuu pannessa, on kaiken lihottavan perään ja on koko ajan väsynyt kun ei nuku kunnolla hengityskatkosten takia. Aloitettaessa oli pirteä normaalipainoinen ja hiton kuuma ja piti todella hyvää huolta itsestään ja oli tarkka ulkonäöstään. Tiedän ettei ole itsekään tyytyväinen mutta ei käytännössä jaksa tehdä mitään asialle.
Itsellä tullut parin vuoden suhteessa jopa kolme kiloa (olen nyt normaalipainoinen) ja mä olen meistä se joka stressaa painostaan.
Ei asuta yhdessä niin en voi (enkä alkaisi passaamaan) päättää mitä syödään enkö saa miestä liikkumaan kanssani.
Missä vaiheessa on lupa sanoa kovasti kun vihjailu eikä ystävällinen puhe tehoa?
Apua!
Vierailija kirjoitti:
Huijaa, eli tee koko ajan sen lempiruokia kevennettyinä versioina.
Kunnon ruokaa!
Vierailija kirjoitti:
Syö sen ruuat
Sano hänelle, että tästedes hänen ateriansa ovat teidän yhteinen ateria.
Säästetyttä rahalla lähdette joskus etelään.
Kiristät pil lulla niin kuin muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Musta se on huijaamista ja pettämistä jos suhteessa kovasti muuttuu. Jos on alkanut suhteeseen sutjakan, liikkuvan ja iloisen ihmisen kanssa niin on siitä lupa ottaa nokkiinsa jos toinen pesiytyy sohvalle kaljan ja mässyn kanssa eikä jaksa//huvita mikään.
Kyllä mua surettaa kun ei jaksa mitään, hiki tippuu pannessa, on kaiken lihottavan perään ja on koko ajan väsynyt kun ei nuku kunnolla hengityskatkosten takia. Aloitettaessa oli pirteä normaalipainoinen ja hiton kuuma ja piti todella hyvää huolta itsestään ja oli tarkka ulkonäöstään. Tiedän ettei ole itsekään tyytyväinen mutta ei käytännössä jaksa tehdä mitään asialle.
Itsellä tullut parin vuoden suhteessa jopa kolme kiloa (olen nyt normaalipainoinen) ja mä olen meistä se joka stressaa painostaan.Ei asuta yhdessä niin en voi (enkä alkaisi passaamaan) päättää mitä syödään enkö saa miestä liikkumaan kanssani.
Missä vaiheessa on lupa sanoa kovasti kun vihjailu eikä ystävällinen puhe tehoa?
Apua!
Pitäisikö sanoa hyvästi?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tullut parin vuoden suhteessa jopa kolme kiloa (olen nyt normaalipainoinen) ja mä olen meistä se joka stressaa painostaan.Ei asuta yhdessä niin en voi (enkä alkaisi passaamaan) päättää mitä syödään enkö saa miestä liikkumaan kanssani.
Apua!
Hänen pitää vain löytää oma liikuntalaji. Jokaiselle ihmiselle on olemassa oma laji. Itselleni se on puutarhan hoitaminen. Sitten kun virkistyy ja on parempaa tekemistä, syöminen vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Kiristät pil lulla niin kuin muissakin asioissa.
Sepä se kun tätä miestä ei sillä voi kiristää, koska ei siitä ole kiinnostunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanot: Seuraavan kerran harrastetaan seksiä kun olet laihtunut 10 kg?
Mieluummin sanot: Nyt harrastetaan seksiä siihen saakka kunnes olet laihtunut 10 kg.
Entä jos ottaisit ahteriin välillä? Jos se herättäisi kiinnostuksen uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin sanot: Nyt harrastetaan seksiä siihen saakka kunnes olet laihtunut 10 kg.
Ei mies harrasta seksiä käskystäni, vaan vain jos itse haluaa eikä taas kuukausiin ole halunnut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ottaisit ahteriin välillä? Jos se herättäisi kiinnostuksen uudelleen.
Olen tehnyt niin muutama vuosi sitten, ei ole pyytänyt uusintaa ja sanonut että pillu parempi. Joten - ei tämäkään neuvo auta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies harrasta seksiä käskystäni, vaan vain jos itse haluaa eikä taas kuukausiin ole halunnut. Ap
Mikset etsi kumppaniksi semmoista joka on 10kg laihempi ja haluaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska perhe ja pitkä suhde ja mies itsekin haluaa laihtua ja tajuaa, ettei suhde voi olla loputtomiin seksitön. Ap
Jokainen voi joskus lihota, mutta laihtuminen on pelkästään asennekysymys. Tällä vuosituhannella on niin paljon tietoa aiheesta, että jos ei onnistu niin tietää syyllisen löytyvän peilistä. Itse en pystyisi koskaan lihoamaan sen kokoiseksi, että minun pitäisi hävetä itseäni. Sama myös puolison suhteen. Itsestä sekä kumppanista pitää pystyä olemaan ylpeä. En tarkoita tai vaadi, että salilla pitäisi käydä 3x viikossa ja jokaisen lihaksen pullistella. Riittää, että on sinut itsensä kanssa. Oman kehon laiminlyönti on myös merkki siitä, ettei halua näyttää hyvältä ja olla haluttava kumppaninsa silmissä.
Tekosyitä on aina ja ymmärrän, ettei terveelliset elämän tavat ole monelle yhtä tärkeitä. Itse ajattelen kuitenkin niin, että haluan elää mahdollisimman pitkän ja terveen elämän läheisteni kanssa.
p.s. meidän perheessä ei olla minkään fitnesbuumin innoittamina. Terveellisyys pitää olla elämäntapana ja tärkeä olisi löytää samankaltainen ihminen vierelle. Toista ihmistä, kun ei pysty muuttamaan (toki sopivasti voi aina myötävaikuttaa)
N43 (53kg) ja nämä arvot on lähtöisin jo kotoa (äiti 67v ja 52kg)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska perhe ja pitkä suhde ja mies itsekin haluaa laihtua ja tajuaa, ettei suhde voi olla loputtomiin seksitön. Ap
No eihän sun tarvi sit täällä kysellä jos miehellä on homma hanskassa :D
Vierailija kirjoitti:
Ette osta mitään herkkuja kotiin, eikä sokerisia limuja, jädejä, keksejä, sipsejä. Ostakaa paljon kaikkea terveellistä, niin että jääkaapista löytyy aina esim omena. Pilko sille valmiiksi vihanneksia ja hedelmiä. Jos se tissuttelee, rajoita juomista.
Aikuisen juomista ja syömistä ei voi rajoittaa kuin henkilö itse.
10kg ylimääräistä rasvaa vaikuttaa kyllä todella paljon hormoni- ym veriarvoihin ja ulkonäköön. Ap