Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin miehen laihtumaan 10kg?!

Vierailija
26.02.2019 |

Saattaisi alkaa seksikin kiinnostaa jos maha häviäisi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaa, eli tee koko ajan sen lempiruokia kevennettyinä versioina.

Vierailija
2/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kun ylipainoisen vaimon saa laihduttamaan 10 kiloa. Eli miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot: Seuraavan kerran harrastetaan seksiä kun olet laihtunut 10 kg?

Vierailija
4/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne näyttää suomessa olevan seksinälkäisiä ja miehet riivinrautoja kun näitä juttuja lueskelee

mies50v

Vierailija
5/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijaa, eli tee koko ajan sen lempiruokia kevennettyinä versioina.

Ei mies ruualla ole lihonut vaan karkilla ja jäätelöllä yms. makealla. Enkä tee mitään kevytruokia koska itse haluan kunnon ruokaa joka pitää kunnolla nälkää, silloin kun ylipäätään teen ruokaa. Ap

Vierailija
6/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot: Seuraavan kerran harrastetaan seksiä kun olet laihtunut 10 kg?

Mies ei ylipätään halua seksiä kuin ani harvoin toisin kuin minä haluaisin, eikä mikään kiristäminen ylipätään kuulu suhteeseen jossa on edes yritystä tasapainoisuuteen. Haluaisin miehen laihtuvan eniten juuri siksi, että seksi saattaisi alkaa kiinnostaa sitten enemmän. Ap

Vierailija
7/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sen ruuat

Vierailija
8/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen luvan kanssa lähteä nuorten tyttöjen perään. Siinä ne kilot karisevat silmissä. (En väitä, että se koskaan yhtään tyttöä saisi kiinni..)

Vierailija
9/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuta se seksikkääseen ystävättäreesi.

Tai jos olette jo kovin vanhoja niin ystävättäresi seksikkääseen tyttäreen. 

Alkaa meinaa kilot karista :D

Vierailija
10/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette osta mitään herkkuja kotiin, eikä sokerisia limuja, jädejä, keksejä, sipsejä. Ostakaa paljon kaikkea terveellistä, niin että jääkaapista löytyy aina esim omena. Pilko sille valmiiksi vihanneksia ja hedelmiä. Jos se tissuttelee, rajoita juomista.

Vierailija
11/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette osta mitään herkkuja kotiin, eikä sokerisia limuja, jädejä, keksejä, sipsejä. Ostakaa paljon kaikkea terveellistä, niin että jääkaapista löytyy aina esim omena. Pilko sille valmiiksi vihanneksia ja hedelmiä. Jos se tissuttelee, rajoita juomista.

Ette osta? Niin minkäs teen jos mies ostaa? Eikä halua mitään pilkottuja kasviksia? Miten aikuisen ihmisen juomista rajoitetaan? Niin ja tosiaan mies itsekin haluaa laihtua ja on jo kolme kertaa onnistunutkin männävuosina, mutta joka kerta lihonut takaisin. Ap

Vierailija
12/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne näyttää suomessa olevan seksinälkäisiä ja miehet riivinrautoja kun näitä juttuja lueskelee

mies50v

Anonyymisti on helppo kertoa totuus. Tuskin on sunkaan kavereilla helppo saunaillassa avautua, että vaimo vonkaa mutta itsellä ei tee mieli. Itsekin tiedän tällaisia miehiä (tai ennemminkin tunnen puutteessa olevia vaimoja), joita ei enää ilmeisesti petipuuhat kiinnosta. Varmaan ovat miesten kesken tarinoidessa olevinaan kovin mahtisonneja.

Vierailija
13/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat sen luvan kanssa lähteä nuorten tyttöjen perään. Siinä ne kilot karisevat silmissä. (En väitä, että se koskaan yhtään tyttöä saisi kiinni..)

Ei auttaisi ja miksi tekisin niin, ellen sitten itse voisi lähteä nuorten poikien perään? Minähän sitä seksiä tässä ylipätään haluaisin saada. Ap

Vierailija
14/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä saan itseni laihtumaan 10 kiloa?!

kaikkea oon yrittänyt ja mikään ei auta. Seksi maistuu kyllä, kiitos.

Vierailija
15/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat olevasi sukupuoliyhteydessä joka ilta kello 19.00 alkaen. Jos miestäsi kiinnostaa, hän voi tulla mukaan. Saat seksiä ja miehesi voi laihtua.

Vierailija
16/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä saan itseni laihtumaan 10 kiloa?!

kaikkea oon yrittänyt ja mikään ei auta. Seksi maistuu kyllä, kiitos.

Ylipaino on haitallisempaa miehen testosteronitasoille kuin naisen seksihaluille.

Vierailija
17/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies50v

Anonyymisti on helppo kertoa totuus. Tuskin on sunkaan kavereilla helppo saunaillassa avautua, että vaimo vonkaa mutta itsellä ei tee mieli. Itsekin tiedän tällaisia miehiä (tai ennemminkin tunnen puutteessa olevia vaimoja), joita ei enää ilmeisesti petipuuhat kiinnosta. Varmaan ovat miesten kesken tarinoidessa olevinaan kovin mahtisonneja.

Juu varmaankin tuo on totta. Nykypäivänä jo nuorilla miehillä on testotasot alhaalla, puhumattakaan varttuneemmista miehistä.

mies50

Vierailija
18/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg sinne tai tänne. Ei se elämä sillä miksikään muutu. Jotain muuta olisi keksittävä.

Sitten kun minä/hän painaa niin ja niin paljon, niin sitten sitä ja tätä. Not gonna happen!

Vierailija
19/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu inhottavalta ajatella että mies ei arvosta minua eikä parisuhdettamme kun ei saa painoaan pysyvästi kuriin, vaan mässäily vie voiton kaikesta. Ap

Vierailija
20/44 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi tehdä enemmän kotitöitä , helpottaa miehensä taakkaa, hieroa hartioita ja huomioida miestään. Mies on varmaankin uupunut ja ap ei huomioi häntä mitenkään ja kaikki vastuu on miehellä.

Ei siinä seksiäkään tee mieli.

(palstamammojen vakiovastaukset miehille)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä