Hierojalla
En ole ikinä käynyt hierojalla. Nyt ilmeisesti on peffassa piriformis-lihas niin juntturassa, että tekisi mieli kokeilla. Miten siellä siis ollaan? Varmaan pitäisi maata vatsallaan, mutta siinähän menee selkä ihan kieroon kun pää kuitenkin on sivuttain, mikä taas vaikuttaa alaselkäänkin. Entä vaatetus ts. alushousut, pitääkö ostaa elämäni ensimmäiset stringit jotta on kohdealue kunnolla paljaana?
Ja voiko siis tosiaan sanoa, että juuri tasan tuo kohta on kipeä, hieropa siitä. Vai tekeekö hieroja itse tuollaiset päätökset. Auttaako kerta, vai pitääkö ottaa joku sarjakäsittely? Urheiluhierojaa ajattelin.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Stringitilanteeseen en osaa vastata mutta googlaapa ap ihan tähän alkuun hierontapöytä.
Meinaat että tuohon rinkulaan pistetään naama? Tosin kaikissa ei sellaista ole.
Mulla rupee aina jöpöttään hierojalla ja sitten hieroja punastelee.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö miehellä vai naisella? Vaikka samapa tuo oikeastaan; ajattelin vain että jos et ole bi, niin auttaisiko että valitset eri sukupuolta olevan hierojan kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö miehellä vai naisella? Vaikka samapa tuo oikeastaan; ajattelin vain että jos et ole bi, niin auttaisiko että valitset eri sukupuolta olevan hierojan kuin ennen.
Kummallakin olen käynyt ja aina jöpöttää. Ei auta kuin happyend.
Itse asiassa minuakin kiinnostaa. En siis ole myöskään käynyt - kroppa ihan jumissa.
Ei väliä millaiset alushousut, kunhan on. Jos selkää hierotaan,menet vatsalleen naama rinkulaan. Hieroja kyllä opastaa.
Kyllä jos sanot, että takapuoli on jumissa niin sitä käsitellään. Parempi vaan mitä tarkemmin osaa eritellä mikä lihas vaivaa/kuvailla oireet ja kertoa muut toiveet. Alushousuilla ei ole väliä, kun ne kuitenkin lasketaan alas. Toinen pakara yleensä peitetään pyyhkeellä ja kaikki muutkin paljaat alueet, tai ainakin itse toimin näin. Urheiluhieronta sitten ei ole synonyymi voimakkaalle hieronnalle.
T: hieroja
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos sanot, että takapuoli on jumissa niin sitä käsitellään. Parempi vaan mitä tarkemmin osaa eritellä mikä lihas vaivaa/kuvailla oireet ja kertoa muut toiveet. Alushousuilla ei ole väliä, kun ne kuitenkin lasketaan alas. Toinen pakara yleensä peitetään pyyhkeellä ja kaikki muutkin paljaat alueet, tai ainakin itse toimin näin. Urheiluhieronta sitten ei ole synonyymi voimakkaalle hieronnalle.
T: hieroja
No tämä oli valaisevaa, kiitos vastauksesta. Ihmettelin myös tuota, eikö siellä rupea palelemaan muut ruumiinosat kuin se hierottava, mutta tuossahan vastaus tulikin.
Stringitilanteeseen en osaa vastata mutta googlaapa ap ihan tähän alkuun hierontapöytä.