Koiranulkoiluttajat hälyttivät itse rinne-ensiavun
Kävi ilmi, että nainen ja mies eivät olleet poistuneet paikalta, vaan olivat hälyttäneet rinne-ensiavun paikalle.
– Molemmille osapuolille on toimitettu toistensa yhteystiedot, joten he voivat sopia asian keskenään, Ojala kertoo.
Ojalan mukaan rinteeseen ja pulkkamäkeen koiria ei saa tuoda, mutta rinteiden alapuolella koira saa olla mukana.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b863f125-3959-4fb6-b6ad-2b3e05505cb0
Kommentit (7)
Pariskunta oli siis Himoksen yrittäjien sukulaisia. Nyt keksittiin sopiva peitetarina. Himos ei ota kantaa ja selitteli heti alkuun pariskunnan eduksi asiaa. Aika tökeröä.
Ja sun ap piti päteä tällä asialla kertomalla se tänne? Ihan niinkuin kukaan ei olisi voinut ihan itse lukea lehtien sivuilta..huoh.
Himos pyrkii eroon vastuusta. Kyseisellä paikalla on kyltti jossa lukee autolla ajo rinteeseen kielletty.
Himos on pieni paikka ja juorut kertovat omaa tarinaansa.
Vierailija kirjoitti:
wau. Pitäiskö ripustaa mitali kaulaan?
On ihan asiallista korjata asiaan liittynyttä virheellistä uutisointia.
Vierailija kirjoitti:
Ja sun ap piti päteä tällä asialla kertomalla se tänne? Ihan niinkuin kukaan ei olisi voinut ihan itse lukea lehtien sivuilta..huoh.
Kas eilen täällä avattiin noin 5 ketjua heitä syyllistäen, joten on hyvä, että samaan paikkaan myös postataan korjaava uutinen.
wau. Pitäiskö ripustaa mitali kaulaan?