Mitä ideaa on "fiksuruuassa"
Liidin asiakkaan päätä huimaavat hinnat kaikissa, myös vanhentuneissa ruuissa. En löytänyt mitään tilattavaa vaikka pitkään etsin. Pörrismastakin saa halvemmalla.
Onko joku löytänyt sieltä jotain tilattavaa?
Kommentit (8)
Samoja kokemuksia fiksuruuasta. Noita sentin ostoksia saa ottaa vain yhden enkä keksi kuin pari tuotetta sen lisäksi, mitä voisin ostaa. Järjetöntä ostaa pari halpaa juttua jos pitää tilata lopulla 20 eurolla turhuuksia kotiin. Siinä katoaa sekä raha että hävikin vähentämisen idea.
Olen käyttänyt enemmän Matsmarttia, jossa minimiostorajaa ei ole. Sielläkin tilaukset pääasiassa 10-15 euroa, en keksi sieltäkään yleensä ostettavaa sen enempää.
Molemmilla niukat tiedot ja yksikköhintamerkinnät puuttuvat. Ei jatkoon, sikakallista.
Mun mielestä on ihan kätevä. Mitä olen katsellut niin ihmiselle joka noudattaa/suosii esim luomu-, kasvis- tai gluteenitonta ruokavaliota tulee edullisemmaksi kun kaupasta ostettuna. Joitakin erikoisempia tuotteita (esim freekeh) en ole nähnyt kaupoissakaan. Mutta esim pasta ja spagetti on samanhintaisia tai jopa kalliimpaakin.
Myös luontaistuote/vitamiinit on usein tarjouksessa jos niitä käyttää.
Itse tosin tilailen luontaistuotteita, maustekastikkeita ja mausteita useammin urjalan makeistukusta.
Ainiin ja makeiset olis halpoja :D
Olin kiinnostunut kunnes tuli tuo 20 euron raja vastaan. Näin vähävaraisena 20 euroa on paljon eikä sitä todellakaan ole varaa hassata lisukkeisiin, joita suurin osa noista tuotteista on.
Matsmart on parempi ja niillä on ilmainen toimitus yli 40euron ostoksille.
Riippuu mitä syö. Me syödään luomua ja vegaaniruokaa ja esim vegaaniset maidot oli puolet halvempia( ei tykätä Lidlin merkeistä vaan gogreen).
Gluteeniton pasta halvempaa jne, inkivääriolutta ja erikoisia kasvisnäkkäreitä ja maissikakkuja tilattiin, myslejä.
Jos syöt aina vaa Lidlin halvinta ei varmaan tuu fiksuruoka tai matsmart halvemmaksi
Mäkin katsoin molempia sivustoja kerran, mutta liian kallista! Ja kaikkea turhaa. Jätän väliin.
Ei ymmärrä ei. Innostuin parista sentin tuotteesta ja metsästin varmaan tunnin muuta tilattavaa 20 euron maksuttomaan tilaukseen. Ei todellakaan löytynyt!