Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erimielisyydet miehen kanssa lomailusta

Vierailija
26.02.2019 |

Mies haluaisi matkustella, minä en halua. Selkeä ratkaisu tietenkin olisi että mies lähtee ja minä jään kotiin, mutta kuitenkin mieluummin viettäisimme loman yhdessä. Mitä tässä tekisi? Kumpi olisi teille tärkeämpää, olla tärkeän ihmisen kanssa, vai se missä ollaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minulla on täydet vuosilomat eli viisi viikkoa ja mies on yrittäjä, joka pystyy itse määräämään aikatauluistaan. Niinpä käytän osan lomasta omiin juttuihini ja osa vietetään yhdessä. Vastaavasti mies ottaa omaa lomaa, jos haluaa lähteä jonnekin ilman minua.

Itse en olisi koskaan voinut olla miehen kanssa, jolle ei sovi, että matkustelen myös yksin. Noita asioita (matkustaa/olla itselle tärkeän ihmisen kanssa) ei pitäisi koskaan edes joutua laittamaan vastakkain, koska ei se ihminen ole yhtään vähemmän tärkeä, vaikka haluaa pitää kiinni myös itselleen tärkeistä asioista.

Vierailija
2/3 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minulla on täydet vuosilomat eli viisi viikkoa ja mies on yrittäjä, joka pystyy itse määräämään aikatauluistaan. Niinpä käytän osan lomasta omiin juttuihini ja osa vietetään yhdessä. Vastaavasti mies ottaa omaa lomaa, jos haluaa lähteä jonnekin ilman minua.

Itse en olisi koskaan voinut olla miehen kanssa, jolle ei sovi, että matkustelen myös yksin. Noita asioita (matkustaa/olla itselle tärkeän ihmisen kanssa) ei pitäisi koskaan edes joutua laittamaan vastakkain, koska ei se ihminen ole yhtään vähemmän tärkeä, vaikka haluaa pitää kiinni myös itselleen tärkeistä asioista.

Siis minulle kyllä sopisi että mies lähtisi yksin, jos se olisi hänelle tärkeää. Hänkin on kuitenkin tuonut esiin, että haluaisi viettää loman minun kanssani, ja lähteä matkalle nimenomaan yhdessä. Eli vaihtoehto on olla yhdessä matkalla (se mitä mies haluaa), yhdessä kotona (se mitä minä haluan), tai erillään, mikä ei oikeastaan ole se mitä kumpikaan haluaisi, mutta jonkinlainen kompromissi. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten teidän pitää tehdä niitä kompromisseja. Välillä sinä lähdet miehesi seuraksi matkalle ja välillä hän jättää reissaamatta viettääkseen sinun kanssasi lomaa kotona.