Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikäs pukeutuminen baariin/ravintolaan

JohnW41
26.02.2019 |

Moniko mies valitsee vaimolleen hyvin seksikkäät vaatteet esim ravintolaan tai baariin mennessä? Itse haluan että vaimoni pukeutuu seksikkäästi että hänet huomataan ja saan olla mustasukkainen sitten, saan kiksejä siitä. Viimeksi vaimo suostui pukemaan nahkamekon ja nahkasaappaat, huh nam. Miten naiset, valitseeko mies teille mieluusti seksikkään asun ulos?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin yritän vaikuttaa siihen, ehdotan rohkeasti pukeutumaan, esim saappaat ja hame tms 😊

Vierailija
2/8 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs ehdottomasti jo omaksikin iloksi. Laatu säilyttäen. Myös vahvat meikit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aito seksikkyys useimmiten huokuu naisesta muutoin kuin huorahtavan pukeutumisen kautta. Enkä nyt todellakaan tarkoita ettei nainen sais pukeutua naisellisesti.

M57

Vierailija
4/8 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ostan emännälle seksikkäitä vaatteita ja kenkiä. Toivon että laittaa niitä päälleen kun lähtee viihteelle vaikka kavereidensa kanssa.

Vierailija
5/8 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suoranaisesti valitse vaatteita, mutta kerron että nyt pukeudut seksikkäästi. Saa sitten itse valita vaatteet. Stay-upeista hän aloittaa, sitten lyhyt hame tai mekko jne...korkeat saappaat ovat vakiokalustoa.

Vierailija
6/8 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikäs ehdottomasti jo omaksikin iloksi. Laatu säilyttäen. Myös vahvat meikit.

My woman! Upeeta, kiitos! Lisää tällaisia naisia!

Vierailija
7/8 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu mitenkään. En ole mustasukkainen eli ei haittaa jos muut miehet kuolaa perään, mutta kiksejäkään en siitä saa. Toki henkilökohtasesti koen että jos on mitä näyttää niin saa näyttää.

Vierailija
8/8 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kyllä mies mulle sanele mitä laitan päälle, saati valitse vaatteita! 😂 Toiveita saa toki esittää, mutta ihan itse laitan mitä haluan laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi